Toon posts:

Adsl family via kpn netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,
ik heb nu nog ADSL Go van Orangen en dit loopt natuurlijk via de KPN, maar ik wil naar ADSL family overstappen.Maar nu blijkt dat er bij mij een 4mbit down en 1mbit upload beschikbaar is en dat gaat via de KPN, Hoef ik nu ook minder lang te wachten op de hogeren snelheid omdat er al een adsl lijn ligt???

Mvg
wiebjuh

Verwijderd

Je vraag is niet echt duidelijk. Stel hem nog eens met relevante info?
Zoals je je vraag nu stelt heeft het niets met Orange Family te maken (gaat afaik over he Orange netwerk, niet KPN). Zou je dan dus op het Orange netwerk overwillen ga je een migratieproces van KPN richting Orange in en maakt het niet uit of er al een ADSL lijn lag.

Verwijderd

Volgens mij vraagt wiebjuh zich af wanneer Orange de snelheid van 20 mbit beschikbaar stelt, die via het family abonnement haalbaar moet zijn. Dat is pas als Orange hun eigen apparatuur in de KPN centrale bij jou in de buurt plaatst. Wanneer dat gebeurt? Orange had voor de jaarwisseling gezegd dat ze in het 1e kwartaal van 2007 in bijna heel nederland hoge snelheden beschikbaar hebben. Ik denk niet dat ze dit halen, en dat je het gewoon met 4 mbit moet doen (wat dus via de KPN apparatuur gaat). Misschien kan je Orange bellen en vragen of/wanneer ze de apparatuur gaan plaatsen..

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:47:
Volgens mij vraagt wiebjuh zich af wanneer Orange de snelheid van 20 mbit beschikbaar stelt, die via het family abonnement haalbaar moet zijn. Dat is pas als Orange hun eigen apparatuur in de KPN centrale bij jou in de buurt plaatst. Wanneer dat gebeurt? Orange had voor de jaarwisseling gezegd dat ze in het 1e kwartaal van 2007 in bijna heel nederland hoge snelheden beschikbaar hebben. Ik denk niet dat ze dit halen, en dat je het gewoon met 4 mbit moet doen (wat dus via de KPN apparatuur gaat). Misschien kan je Orange bellen en vragen of/wanneer ze de apparatuur gaan plaatsen..
Orange gaat dat hoogstwaarschijnlijk niet meer doen. Dit is meer een antwoord voor de anderen, die geen 20mbit kunnen krijgen. Ze hebben in de media al aangegeven, dat investeringen in het huidige ADSL2+ netwerk er niet meer in zitten. Nu gebruiken ze KPN Wholesale, zodat ze de KPN lijnen kunnen gebruiken om ADSL op te leveren.

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de wat onduidelijke vraagstelling! Wat ik eigenlijk wilde weten hoe lang het duurt voordat ik die hogere snelheid heb. ik zit nl al op het KPN netwerk. misschien duurt het dan minder lang?