[PS3] Controller stopt na aansluiten USB toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-02 13:21
Ik ben ontzettend blij met mijn PS3, maar loop elke keer tegen het volgende aan.

Ik heb de controller als nummer 1 aangemeldt.
Ik heb op een van de USB-poorten (maakt namelijk niet uit op welke voor het probleem) een draadloos toetsenbord (de ontvanger).
Tot nu toe geen klagen, het toetsenbord werkt perfect als ook de controller.

MAAR nu..........ga ik een blu-ray disc kijken..............
Dan werkt alleen de 'playstation' knop op de controller nog, ik kan dan verder niets doen met de controller. Ook als ik via deze knop de film afsluit lijkt de PS3 nogsteeds vast te zitten en reageerd niet op de controller.
Pas als ik de USB-poort vrij maak werkt het weer.

Hebben meer mensen dit probleem, ligt het aan het toetsenbord? of is het een bug?
Zal het aanschffen van een PS3 Remote control het probleem oplossen aangezien dan de film controle via Bluetooth gaat?
PS. ik weet op dit moment niet of het ook gebeurt als ik er een spel in stop.

• dukker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 17:28
Ik heb het zelfde probleem met mijn Usb keyboard, ligt dit aan het type mischien ? ik heb er al 3 verschilllende geprobeerd , van draadloos tot standaard ..... maar dan doet mijn controller het niet meer , behalve de ps knop 8)7

• dukker
Heeft echt niemand hier last van ???? :(

• dukker
het is zeker uniek dat dit gebeurd, ik heb nu een keyboard van de buren geleend, nu werkt het wel, het zal iets met een instelling te maken hebben ??? 8)7

• Mothergoose
dukker schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:58:
het is zeker uniek dat dit gebeurd, ik heb nu een keyboard van de buren geleend, nu werkt het wel, het zal iets met een instelling te maken hebben ??? 8)7
Maar nu de vraag, is het op te lossen voor de toetsenborden die wel het vastlopen veroorzaken?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 22:14

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Over welke merken toetsenborden praten jullie dan?

Ik heb verder geen hout verstand van die PS3, maar ik weet wel dat Bluetooth een aantal protocollen aan kan. Het kan zijn dat je controller en je toetsenbord beide het zelfde protocol op dezelfde poort gebruiken en het toetsenbord dan voorrang krijgt. De controller featuret denk ik cursorbewegingen en dat doet het toetsenbord ook. Dus krijgt maar 1 van de 2 die toegewezen. Die Playstation knop zit niet op je toetsenbord, dus input daarop blijft-ie herkennen als apart signaal... ?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Mothergoose
Dark Blue schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:12:
Over welke merken toetsenborden praten jullie dan?

Ik heb verder geen hout verstand van die PS3, maar ik weet wel dat Bluetooth een aantal protocollen aan kan. Het kan zijn dat je controller en je toetsenbord beide het zelfde protocol op dezelfde poort gebruiken en het toetsenbord dan voorrang krijgt. De controller featuret denk ik cursorbewegingen en dat doet het toetsenbord ook. Dus krijgt maar 1 van de 2 die toegewezen. Die Playstation knop zit niet op je toetsenbord, dus input daarop blijft-ie herkennen als apart signaal... ?
het gaat om draadloze toetsenborden die via een ontvanger aan USB zijn aangesloten.
Tenminste bij mij, ik heb een BTC 9019URF en hij werkt goed op de PS3, maar zorgt er ook voor dat de controller niet meer werkt.
Pagina: 1