Ik ben ontzettend blij met mijn PS3, maar loop elke keer tegen het volgende aan.
Ik heb de controller als nummer 1 aangemeldt.
Ik heb op een van de USB-poorten (maakt namelijk niet uit op welke voor het probleem) een draadloos toetsenbord (de ontvanger).
Tot nu toe geen klagen, het toetsenbord werkt perfect als ook de controller.
MAAR nu..........ga ik een blu-ray disc kijken..............
Dan werkt alleen de 'playstation' knop op de controller nog, ik kan dan verder niets doen met de controller. Ook als ik via deze knop de film afsluit lijkt de PS3 nogsteeds vast te zitten en reageerd niet op de controller.
Pas als ik de USB-poort vrij maak werkt het weer.
Hebben meer mensen dit probleem, ligt het aan het toetsenbord? of is het een bug?
Zal het aanschffen van een PS3 Remote control het probleem oplossen aangezien dan de film controle via Bluetooth gaat?
PS. ik weet op dit moment niet of het ook gebeurt als ik er een spel in stop.
Ik heb de controller als nummer 1 aangemeldt.
Ik heb op een van de USB-poorten (maakt namelijk niet uit op welke voor het probleem) een draadloos toetsenbord (de ontvanger).
Tot nu toe geen klagen, het toetsenbord werkt perfect als ook de controller.
MAAR nu..........ga ik een blu-ray disc kijken..............
Dan werkt alleen de 'playstation' knop op de controller nog, ik kan dan verder niets doen met de controller. Ook als ik via deze knop de film afsluit lijkt de PS3 nogsteeds vast te zitten en reageerd niet op de controller.
Pas als ik de USB-poort vrij maak werkt het weer.
Hebben meer mensen dit probleem, ligt het aan het toetsenbord? of is het een bug?
Zal het aanschffen van een PS3 Remote control het probleem oplossen aangezien dan de film controle via Bluetooth gaat?
PS. ik weet op dit moment niet of het ook gebeurt als ik er een spel in stop.