Hier staat tekst
Verwijderd
Best aardigje foto's, geeft wel een leuk effect, maar hoe doe je dat idd?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
je zou naar mijn mening alleen wel een ander - lager - standpunt in moeten nemen.
Denk ik... mooi resultaat iig!
Verwijderd
Je kan ook een enkel persoon een polonaise met zichzelf kunnen laten lopenMartijnGizmo schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:09:
Leuk! Beetje beweging erin zoals op #1 maakt het wel af naar mijn idee. Als je dit doet door het stacken van foto's zou je ook extreme drukte kunnen creeëren als je het met (veel) meer dan 2 foto's doet.
Leuk Jasper! Eens even kijken of ik nog commentaar kan gevenJasper schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:42:
Een klein experimentje wat zeker een vervolg gaat krijgen
Ben benieuwd naar de reacties!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto1: Super mooie foto zo qua kleuren. Ook vindt ik het wel leuk dat die ene oude vrouw er zo mooi op staat terwijl de rest allemaal 'geesten' geworden zijn.
Foto2: 'k kan niet anders zeggen als: appart!
Foto3: Past qua kleur / sfeer niet zo bij de andere twee vindt ik...
Verder zou het wel handig zijn je foto's ff te nummeren
Al met al leuk expiriment waarvan ik wel een idee heb hoe je het gedaan hebt maar niet precies, dus zou je een tipje van de spreekwoordelijke sluier op willen lichten ?
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit zijn inderdaad meerdere opname welke in Photoshop door elkaar zijn geblend. Ik heb zonder statief geschoten, dus gewoon proberen goed stil te staan
Ik heb de eerste post even genummerd. Bij deze een laatste update. Misschien later meer als ik het nog 'es ga proberen, wat ik zeker gadoen.
4

5

6

7

en zonder statief? wauw hulde dan..
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Lijkt wel een beetje op het effect met de eerste camera's. De mensen liepen te snel om op de foto worden gezet
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Vooral #3 vind ik veel hebben, kan rechtstreeks uit een makelaars-folder voor nog te bouwen huizen komen. Daarna is #1 mijn favoriet, die stilstaande oma maakt de foto inderdaad helemaal. Het lijkt net alsof ze daar in een eigen wereldje staat, terwijl de rest er vluchtig omheen beweegt.
#4 is imho iets té vaag, je ziet vrijwel niets meer van de "rechter" trein. Verder, nice!
Verwijderd
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Inderdaad, lijkt me ook leuk om eens mee te kloten.Zoefff schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:09:
Gaaf hoor Jasper! Zoals ik al zei, ik ga dit concept zeker een keer jatten kopiëren gebruiken, vind het namelijk enorm goed gevonden
Mooie foto's geworden! HDR bij foto 2 zou wel mooier zijn geweest denk ik.
Maarem, heb je dit aan de hand van een tutorial gedaan?
Zo ja; welke
Verwijderd
kun je niet gewoon de "layer met mensen" een opacity geven van zeg maar 50%?inquestos schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:19:
...er zit hier toch echt uren werk in lijkt het zo...
Verwijderd
1 is ook mijn favoriet en een zeer goed voorbeeld van hoe het concept in mijn hoofd zat die ochtend voordat ik de straat op ging
inquestos, er is wel redelijk wat tijd per foto in gaan zitten, maar uren is wat veel
Een combi van HDR en deze test lijkt mij ook wel wat. Daar moet ik ook 'es mee testen
Verwijderd