Toon posts:

Beeld knippert zwart in word

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Probleem: Beeld knippert zwart als je in word aan het typen ben. Hij doet dit ook soms in internet explorer.

Scherm zelf is nog prima. Drivers van nvidea geforce ook opnieuw geinstalleerd.

Iemand een idee waar het aan kan liggen? Heb zelf het idee dat het software matig is aangezien er laatste tijd veel problemen waren met virussen etc.

Verwijderd

wat heb je zelf al geprobeerd?

specs?

software versie? os? etc

toon een beetje inzet en gebruik de search :z

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet alles van de compu omdat hij niet van mij is. Heb ook nu geen toegang tot de compu.

Internet expl: Microsoft 7

En uiteraard heb ik al een flinke tijd lopen zoeken in de search en op google. Is niets over te vinden. Zoals ik al zei heb drivers opnieuw geinstalleerd. Kabels gechecked.

Dus ik toon zat inzet. Als je niet wil helpen reageer dan niet.

Hoop dat iemand het probleem bekend voor komt en zo misschien kan helpen.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-07 15:12

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:19:
Probleem: Beeld knippert zwart als je in word aan het typen ben. Hij doet dit ook soms in internet explorer.

Scherm zelf is nog prima. Drivers van nvidea geforce ook opnieuw geinstalleerd.

Iemand een idee waar het aan kan liggen? Heb zelf het idee dat het software matig is aangezien er laatste tijd veel problemen waren met virussen etc.
Zijn al die virussen volledig verwijderd? Gebeurt dat knipperen ook als je alleen word of alleen internet explorer open hebt? Draaien er nog rare processen in de task mananger?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Knippert het hele beeld? Of alleen een bepaald gedeelte?

Heb je de kabel al gecontroleerd/vervangen?
Heb je het scherm aan een goed werkend systeem gehangen?
Heb je een ander scherm aan je "niet werkende" systeem geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Het knipperen gebeurt als of word of explorer draait. Het is heel vreemd je kan in word zeg maar een stuk typen en dan knippert het beeld drie of vier keer op zwart. Het duurt een paar milliseconden. Daarna kan je weer dezelfde hoeveelheid typen en gebeurt het weer. Het gehele scherm wordt zwart alsof het uitgezet wordt.

De virussen zijn geheel verwijderd. Online scan gaf niets meer aan.

Het is idd nog een idee om de kabels te vervangen, alleen denk ik toch echt dat het een software matig probleem is.

Zat er aan te denken om xp er weer opnieuw op te zetten.

Nog meer ideeen?

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-07 15:12

Arethusa

Niet die server

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:39:
Het knipperen gebeurt als of word of explorer draait. Het is heel vreemd je kan in word zeg maar een stuk typen en dan knippert het beeld drie of vier keer op zwart. Het duurt een paar milliseconden. Daarna kan je weer dezelfde hoeveelheid typen en gebeurt het weer. Het gehele scherm wordt zwart alsof het uitgezet wordt.

De virussen zijn geheel verwijderd. Online scan gaf niets meer aan.

Het is idd nog een idee om de kabels te vervangen, alleen denk ik toch echt dat het een software matig probleem is.

Zat er aan te denken om xp er weer opnieuw op te zetten.

Nog meer ideeen?
Is dit gebruikerafhankelijk? Misschien kun je een ander account proberen en kijken of het probleem zich dan alsnog voordoet.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem doet zich voor op elke account.

Relaxed dat jullie helpen meedenken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:22:

Dus ik toon zat inzet. Als je niet wil helpen reageer dan niet.
NOFI

Ik wil wel helpen, maar er ontbrak een hoop info ed in je TS. Nu moeten we om een hoop dingen vragen omdat die niet in je TS staan vermeld. Is alleen maar makkelijker voor je zelf, want dan is het voor ons duidelijker en kunnen we je beter helpen. Dan krijg je ook geen vragen als wat is je OS etc. :)

Was dus niet onaardig bedoelt hoor :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Helaas kunnen we je zo echt niet helpen. Zie de GoT Huisregels en het Welkom in VB-topic in dit subforum voor tips over hoe het wel moet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.