Ben bezig met het editen van de winterport clip en wil de low res filmpjes van mobiele telefoons naast elkaar afspelen zoals in 24 om ze niet op te blazen. Lijkt vrij eenvoudig en het lukt me ook wel in Premiere in een nieuw project (2 clipjes importeren, op de timeline gooien en ze rechtsboven in het Program: Sequence 01 scherm selecteren en verplaatsen zodat ze naast elkaar komen te staan).
Alleen nu ben ik halverwege mijn bestaande project en wil daar hetzelfde trucje uithalen, maar ik krijg daar nergens meer een clip geselecteerd in datzelfde scherm. Dus ik kan ook niet meer de locatie veranderen
Heb de Selection Tool geselecteerd en doe volgens mij exact hetzelfde als in een nieuw project.
Iemand ideeën? Ben hier al de hele dag mee bezig en ben langzamerhand kaal van alle haren die ik uit mn hoofd heb getrokken
Alleen nu ben ik halverwege mijn bestaande project en wil daar hetzelfde trucje uithalen, maar ik krijg daar nergens meer een clip geselecteerd in datzelfde scherm. Dus ik kan ook niet meer de locatie veranderen
Iemand ideeën? Ben hier al de hele dag mee bezig en ben langzamerhand kaal van alle haren die ik uit mn hoofd heb getrokken