24 uurs notatie in iCal

Pagina: 1
Acties:

• winnubst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 19:54
Ik zou graag willen dat in iCal de tijd wordt weergegeven in de 24 uursnotatie, net als het klokje rechtsbovenin. Ik heb gezocht in de voorkeuren van iCal en in de instellingen in systeemvoorkeuren, maar helaas geen oplossing kunnen vinden. Op de support pagina van apple staat wel iets over iCal 1.5 maar daar heb ik niets aan.
Heeft een van jullie wel een manier om het verwarrende am/pm gedeelte weg te halen?

Verwijderd

Ik heb osx 10.4.9 en ical 2.0.5 en daar is dat al het geval. :)

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-02 21:47
Bij mij staat deze "gewoon" in de 24 uurs notatie. Geen idee hoe dat gekomen is.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Welke taal heb je ingesteld voor MacOSX?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Heeft dit niet te maken met je ingestelde tijdzone, kijk eens bij je "datum en tijd" instellingen. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 14:54 ]

• winnubst
tja, ik heb ook 10.4.9 en iCal 2.0.5. Volgens mij is het ook maar sinds kort dat het op deze manier wordt aangegeven. Even nadenken wat ik precies heb aangepast of geïnstalleerd.

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-02 17:09
Wat heb je als region in het International preference pane ingesteld?
Hier moet namelijk niet US staan.
Ik heb nu net nadat ik dit topic zag maar weer eens geprobeerd de tijd netjes te krijgen (was al 9 maanden zo :p). Bij mij stond de region trouwens op custom, waarbij ik de weergave zelf had goedgezet. De klok in de menubalk klopte ook gewoon. Alleen andere programma dus niet. Wat hielp was de region op UK te zetten. :)

• winnubst
kijk, hiermee heb ik het nu ook opgelost. Bij mij stond er ook aangepast (de taal is nederlands, vandaar), nu heb ik het naar nederlands gezet en zie... Bedank voor het meedenken.
Pagina: 1