Design/witte laptop van ongeveer 1300 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-01 16:11
Ik ben momenteel opzoek naar een design laptop. Mijn voorkeur gaat uit naar een witte laptop.
Besturingssysteem moet Windows zijn vanwege applicaties voor mijn werk die alleen op Windows draaien.

Het gebruik van deze laptop zal voornamelijk zijn:
  • Internetten & e-mail
  • Office
  • Beeldbewerking (Photoshop e.d.)
  • Geen spelletjes
  • Muziek luisteren
Minimaal de volgende specificaties:
  • 14 of 15 inch scherm
  • Breedbeeld scherm is een pré
  • 120GB HDD of meer
  • Dual Core processor
  • 1GB RAM of meer
  • Redelijke videokaart voor photoshop e.d.
  • Batterijduur is niet echt heel erg van belang.
  • WiFi
  • Grootte, dikte en zwaarte is ook niet echt van belang. (Mits geen formaat koelkast)
  • Maximale budget is ongeveer 1300 euro.
MSI S Serie is een mooie lijn, maar valt af vanwege de kleine beeldschermen. Weet iemand misschien iets vergelijkbaars qua design?

Sony VAIO N-serie Ziet er ook veelbelovend uit, heeft iemand ervaring met deze serie?

MacBook is misschien als optie wanneer dual boot Mac OS + XP/Vista daarop mogelijk is?

Alvast bedankt!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-01 14:50
Als ik jou was zou ik voor Mac gaan, die zien er het best uit en je kan tegenwoordig volgens mij ook dual-boot doen. Alle programma's die je opnoemt kunnen overigens wel op Mac.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:21
Macbook met Bootcamp voor de Windows apps? :)

• DeepFreeze.NL
WiertOmta schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:44:
Als ik jou was zou ik voor Mac gaan, die zien er het best uit en je kan tegenwoordig volgens mij ook dual-boot doen. Alle programma's die je opnoemt kunnen overigens wel op Mac.
Ik draai ook specifieke programma's voor mijn werk, deze zijn echt alleen voor windows gemaakt. Als XP of Vista 100% zeker op een MacBook kan draaien, dan wordt de MacBook inderdaad erg interessant.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Mag ik hierbij zeggen dan dat XP 100% via Bootcamp draait. Vista trouwens ook wel.. maar niet iedereen is het daar mee eens.

Daarnaast heb je ook nog Parallels die er voor kan zorgen dat je Windows binnen MacOS draait. Kost je 80 euro.

Veel plezier met MacOS X ! :)

[ Voor 22% gewijzigd door Falcon op 26-03-2007 15:20 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Sony Vaio zijn ook deftige laptops. Heb er zelf eentje en nog niet van te klagen gehad. Prachtig design (minstens zo mooi als de macs imo), scherm van hoge kwaliteit, goeie ingebouwde speakers, enz. Als ik deze vergelijk met de Acer van m'n ouders is het verschil in afwerking navenant.

Om maar te zeggen dat Mac niet de enige keus hoeft te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 16:15 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:09
wit wordt wel erg snel vies.. zoek maar eens een witte muis o.i.d. op..

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
DeepFreeze.NL schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:47:
[...]

Ik draai ook specifieke programma's voor mijn werk, deze zijn echt alleen voor windows gemaakt. Als XP of Vista 100% zeker op een MacBook kan draaien, dan wordt de MacBook inderdaad erg interessant.
Wat voor programma's? Office draait er gewoon compleet op, voor mail zijn alternatieven en als je een bepaalde verbinding met je werk moet hebben (ala vpn) kan ook gewoon.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:06
Overigens zie ik dat de MSI afvalt vanwege het kleine beeldscherm. Beeldschermgrootte != resolutie. Hou dat in je hoofd. Een Macbook is ook niet veel groter en heeft nog steeds dezelfde resolutie. Je hebt dan dus een grotere laptop terwijl je geen hol meer op je laptop zou kunnen zien.

• AMD1800
  • Laatst online: 22:00
heb ik het nou verkeerd of kun je dat besturingssysteem van apple er zo afgooien en widows op je mac installeren?

• BlackRageNL
  • Niet online
AMD1800 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:01:
heb ik het nou verkeerd of kun je dat besturingssysteem van apple er zo afgooien en widows op je mac installeren?
vista word nog niet (helemaal) ondersteunt, maar daar word aan gewerkt.

Verwijderd

AMD1800 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:01:
Waarom zou je vista uberhaupt willen hebben?

Lekker clean en snel met XP..
Als je een mac koop krijg je echt geen spijt.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

De Zepto Znote 6314W is ook wit!
Afbeeldingslocatie: http://aycu24.webshots.com/image/10983/2004437058971368735_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu21.webshots.com/image/12580/2004404991079211248_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu13.webshots.com/image/11052/2004824163817142855_rs.jpg

Voor 1250,- heb je dit:
14.1" WXGA Crystal Clear 1280 x 800
nVidia GO7600 512MB
1024MB DDR2 PC5300 - 667MHZ
1.83 GHz Intel® Core™2 Duo T5600 2MB
160GB 5400 rpm SATA Hitachi
Combo DVD/CD-RW Burner
Intel® PRO/Wireless 3945ABG
Ingebouwde bluetooth- / infraroodmodule
US (United States) 6014/6214
6 Cell Standaard Batterij
24 maanden gar. (6 maanden op batterij)

Apple met deze specs kost 1490,- 8)7
En dan heb je geen videokaart (+ sleeve)

En het topmodel kost je 1385,-
14.1" WXGA Crystal Clear 1280 x 800
nVidia GO7600 512MB
2048MB DDR2 PC5300 - 667MHZ
2.00 GHz Intel® Core™2 Duo T7200
160GB 5400 rpm of 100GB 7200 rpm SATA Hitachi
DVD-RW Dual Layer Burner (All)
Intel® PRO/Wireless 3945ABG
Ingebouwde bluetooth- / infraroodmodule
US (United States) 6014/6214
6 Cell Standaard Batterij
24 maanden gar. (6 maanden op batterij)
+ Gratis XL-sleeve

Apple met deze specs kost: 1740,- 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 26-03-2007 18:24 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

CLB schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:09:
De Zepto Znote 6314W is ook wit!

Voor 1250,- heb je dit:
....

Apple met deze specs kost 1490,- 8)7

En het topmodel kost je 1385,-
....

Apple met deze specs kost: 1740,- 8)7
Hou wel in je achterhoofd dat bij een laptop niet enkel de systeem specifiecaties tellen.

• CLB
  • Niet online

CLB

Uiteraard, uiteraard!

Maar 250,- respectievelijk 400,- voor nagenoeg dezelfde hardware, vind ik wel heel erg te :)

Ik wilde hem er alleen even op wijzen :) MacBooks zijn prachtig qua design,
maar wat ze bieden qua prijs/ hardware is uitermate treurig te noemen imho ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

CLB schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:29:
Uiteraard, uiteraard!

Maar 250,- respectievelijk 400,- voor nagenoeg dezelfde hardware, vind ik wel heel erg te :)

Ik wilde hem er alleen even op wijzen :) MacBooks zijn prachtig qua design,
maar wat ze bieden qua prijs/ hardware is uitermate treurig te noemen imho ;)
Afhankelijk van de gebruiker tellen niet alleen de specificaties en het design maar ook vele andere aspecten als bv:
Accuduur
Gewicht
Bouwkwaliteit
Materiaal
Schermkwaliteit
Krasbestendigheid
Geluidsproductie
Warmteproductie
Formaat
Garantie en service
Veiligheid en beveiliging
Software
Etc. Deze zijn allemaal niet in je specificatie lijst opgenomen.

En dan is in sommige gevallen 250 of 500 euro extra mischien wel een verschikkelijk goede investering en veel waar voor je geld. Neemt niet weg dat je met een zepto mooie specificaties hebt voor weinig geld maar voor vele gebruikers telt er meer dan enkel de specificaties. Anders had iedereen bijwijze van spreken natuurlijk wel een aldi laptop gekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 02:59 ]

Verwijderd

ik volg CLB 100%
heb zelf zo'n zepto (6214w) maar dan in het zwart.... ongelooflijk machientje
erg licht, redelijke batterijduur (je kan altijd 12 cells erbij kopen)
voelt erg stevig/robuust aan
knap design, onbekend, dus vele Waaaaw blikken :) da's altijd leuk :)
en je bent geen mac-schaap

+uitstekende bang 4 ur buck qua hardware!! en no-nonsense design (geen nutteloze knoppen her en der)

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 02:58:
[...]

Afhankelijk van de gebruiker tellen niet alleen de specificaties
Ik dram ook niet door op de specificaties en zeg ook niet dat de specs die ik opnoem heb beste zijn!
Zie jouw specs bijvoorbeeld, die zijn ook super (alleen vind ik de videokaart niet echt je van het)
en het design maar ook vele andere aspecten als bv:
[lijstje geblaat]
Etc. Deze zijn allemaal niet in je specificatie lijst opgenomen.
Omdat zulke dingen subjectief zijn! De een is tevreden met 2 uur en 15 minuten batterijduur, terwijl een andere gebruik minstens 4 uur batterijduur eist! Je kan zelf wel nagaan dat zo'n Zepto, met zo'n videokaart, meer stroom verbruikt dan 'n Apple Macbook met geintegreerde videokaart natuurlijk!

Zelfde als design, sommige vinden Zepto mooier dan MacBooks, andere prefereren Asus boven Zepto en weer andere vinden Macbooks het mooist... Ik ga alleen 'ook een witte notebook' aan ;)

Materiaal... uiteraard speelt dat mee! Maar ik ga echt geen laptop kopen, omdat er in de reclame-praat eventueel zou staan: 'sterktste notebook ooit! komt door gebruik van titanium-versteviging'

Schermkwaliteit is wel een punt idd.. daar zitten wel grote verschillen in denk ik

Geluidsproductie en warmteproductie is ook voor iedereen verschillend! Benchmarks hiervan en gebruikerservaringen van Zepto, Macbook, Asus en ga zo maar door zijn over het hele internet te vinden dus dat is zo op te zoeken... Geluidsproductie zit vooral in de HD en warmteproductie ligt vooral aan de videokaart.. Aangezien bv. zo'n Zepto een losse videokaart heeft, wordt die gewoon warmer dan bv. zo'n Macbook met een geintegreerde videokaart, dat weet je als je 'm koopt dus...

Formaat: TS geeft aan een 14 of 15 inch model laptop te willen hebben. Aangezien ik aardig wat van Zepto afweet en weet dat deze 14,1" zijn, heb ik deze aangedragen. 'Hoe kleiner, hoe duurder' geldt meestal en in dit geval helemaal met 'n MacBook van 13,3" waar je, je gewoon de t*ring voor betaald :+

Garantie en service zit bij de meeste gerenommeerde laptopfabrikanten wel goed denk ik! Ik ken de garantie-voorwaarden van Apple niet uit m'n hoofd, maar bij Zepto krijg je standaard 2 jaar garantie (6 maanden op de batterij) wat bij Asus ook zo is dus...

Veiligheid & beveiliging is weer gebruikers verschillend. De een wil duizend bios passwords op
z'n laptop zetten, terwijl de ander alles wel goed vind. Of doel je hiermee op Windows vs Mac OSX?

Software begrijp ik ook niet helemaal? Bedoel je hiermee: bijgleverde software of pre-installed software? Bij Mac OSX lees ik altijd, dat alleen het noodzakelijke qua software geinstalleerd is, wat natuurlijk alleen maar relaxed is. Bij bijvoorbeeld Dell hoor je, dat als je laptop wordt afgelverd hij zo traag als stront is, doordat hij helemaal vol zit gestouwd met Dell software en bij Zepto krijg je weer gewoon een 'cleane' laptop, zonder pre-installed software, wat helemaal top is imho... 't Is wat je zelf wil.
En dan is in sommige gevallen 250 of 500 euro extra mischien wel een verschikkelijk goede investering en veel waar voor je geld.
Uiteraard :) Maar zeg nou zelf.. een MacBook van zo'n 1300,- is gewoon veel geld voor wat je krijgt!?
Neemt niet weg dat je met een zepto mooie specificaties hebt voor weinig geld maar voor vele gebruikers telt er meer dan enkel de specificaties. Anders had iedereen bijwijze van spreken natuurlijk wel een aldi laptop gekocht.
Ik heb het niet alleen over die Zepto heh! Daar kwam ik mee aanzetten, omdat de TS een kleine, compacte, witte laptop zocht, en zodoende dacht ik: Zepto Znote 6314W! Asus heeft bijvoorbeeld ook hele compacte, witte laptops, alleen zijn die zo verschrikkelijk duur!!

IK heb die Zepto echt niet gekozen voor al z'n hardware hoor, uiteraard heeft dat meegespeeld, maar als ik echt goedkoop uit wilde zijn had ik wel 'n Acer gehaald >:) IK vind de Zepto qua design/ kleursamenstelling heel erg mooi, service is imho goed te noemen, evenals de standaard garantie van 2 jaar. Het feit dat je zonder OS kon bestellen speelde voor mij ook mee en zodoende heb IK gekozen voor Zepto :) Wat de TS doet maakt mij persoonlijk niet uit, ik wilde hem er alleen op wijzen dat je bij bv. een MacBook wel erg veel betaald voor wat je krijgt IMHO :+

• GENETX
IK zie btw ook al de 2 macbooks van mn klasgenoten verkleuren.. Verder klagen ze over de accutijd onder Windows..

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Laten we het er op houden dat het uiterlijk inderdaad bijna gelijk zijn. Al is de macbook natuurlijk helemaal wit :) ipv onderkant zwart

Maar laten we het even kort over Windows vs MacOSX hebben (kort want anders staat hier zo weer een modje op de stoep).

- Geen virussen en spyware onder MacOSX
- Alles wat TS wil kan prima op dit OS
- Mocht hij toch nog Windows nodig hebben kan hij simpelweg even rebooten (of niet.. via parallels) en het programma installeren. Of mocht MacOS helemaal niet bevallen...kun je simpelweg altijd standaard Windows booten. Hierdoor heb je nooit een miskoop.
- Hierdoor kun je toch nog je al gekochte licentie van windows van je oude pc hergebruiken (als dit windows xp is tenminste) op de MacBook.

Ik zou TS simpelweg aanraden om eens een Macbook te gaan beleven in een Apple winkel. Neem even wat cdrommetjes mee en laat het personeel jouw zien hoe wat werkt. Bevalt dit je... dan kun je gaan beslissen of je MacBook gaat kopen of niet?

• DeepFreeze.NL
@ Iblies: Bedrijfspecifieke software, dus geen mail applicaties e.d. Ik kan je namen geven, maar je hebt er hoogstwaarschijnlijk nooit van gehoord :+.

Ik heb al eens eerder met een Mac gewerkt en zou er nu graag ook weer mee willen werken.
En het design vind ik simpelweg bijna perfect. Ik heb net weer even op de Apple site gekeken en ik kan voor 1361,36 euro het volgende krijgen (studentenkorting)

* 2 GB 667 DDR2 - 2x1 GB SO-DIMMs
* Serial ATA-schijf van 80 GB (5400 rpm)
* Toetsenbord (Internationaal Engels) & Mac OS (Internationaal Engels)
* Gelokaliseerde documentatie
* 2,0-GHz Intel Core 2 Duo
* SuperDrive met double-layer-ondersteuning
* AirPort Extreme-kaart + Bluetooth
* Lichtnetadapter
* Batterij

Lijkt mij een mooie prijs voor deze specificaties. Wat betreft het grootte van het scherm, welke 13.3 inch breedbeeld is, die draait op een native resolutie van 1280 x 800 pixels. Een relatief klein scherm met een hoge resolutie.

De Sony die ik allereerst op het oog had heeft dezelfde native resolutie op 15,4 inch (Wat ik al zag als een minpuntje). Dan prefereer ik toch de 13.3 van de MacBook.

Al met al neig ik toch richting de MacBook, ik heb daarbij ook rekening gehouden met eventueel dualboot Leopard/Vista in de toekomst (2GB intern). Als ik hem binnenkort zal gaan bestellen zal het voorlopig toch eerst Tiger/XP worden, maar ik hou me nog steeds aanbevolen voor andere merken/alternatieven.

@CLB: De Zepto Znote 6314W ziet er zeker gelikt uit, bijna net zo mooi als de mac ;) . Ik krijg bij het configureren niet de mogelijkheid voor meer dan 1GB geheugen. Naar mijn weten heeft Vista (om lekker te draaien) toch 2GB nodig.

@GremliN-Online: Ik heb vernomen dat het verkleuren alleen voorkomt op de wat oudere modellen...

• DeepFreeze.NL
Falcon schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:36:
[...]

Ik zou TS simpelweg aanraden om eens een Macbook te gaan beleven in een Apple winkel. Neem even wat cdrommetjes mee en laat het personeel jouw zien hoe wat werkt. Bevalt dit je... dan kun je gaan beslissen of je MacBook gaat kopen of niet?
Dit was ik inderdaad al van plan te gaan doen. Ik ga eind van de week even langs en kijken "hoe mij een Mac zal bevallen".

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Woon je heel misschien in Friesland? (Diep Fries? :)). Dan zou ik je best even mijn MacBook willen showen.

[ Voor 33% gewijzigd door Falcon op 27-03-2007 12:32 ]

• DeepFreeze.NL
Falcon schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:32:
Woon je heel misschien in Friesland? (Diep Fries? :)). Dan zou ik je best even mijn MacBook willen showen.
Haha, nee: West-Friesland :)

• GENETX
Ik woon midden in de rimboe van Friesland :P. Laat ik het houden op de 2e stad van Friesland. Echter, wat is een oude macbook? Die 2 van mijn klasgenoten zijn ook al Intel versies, wel Core Duo dan.

• mux
  • Laatst online: 19-11-2025

mux

99% efficient!

In duitsland zit een bedrijfje dat Averatec heet, die maakt machientjes die er een stuk beter uitzien dan macs (imho, maar das vrij snel gezien macs al snel overdone simplicity zijn) en goede specs hebben, maar vooral neigen naar de lange batterijduur en goede designs. Dat betekent dus no-nonsense à la mac gecombineerd met utility à la pc. Ze vallen ook heus mee in prijs en de bouwkwaliteit is erg goed, vergelijkbaar met advance en zepto in nederland (dus echt goed). Google er maar eens wat op.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:50

bonzz.netninja

Niente baffi

ssj3gohan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:12:
In duitsland zit een bedrijfje dat Averatec heet, die maakt machientjes die er een stuk beter uitzien dan macs (imho, maar das vrij snel gezien macs al snel overdone simplicity zijn) en goede specs hebben, maar vooral neigen naar de lange batterijduur en goede designs. Dat betekent dus no-nonsense à la mac gecombineerd met utility à la pc. Ze vallen ook heus mee in prijs en de bouwkwaliteit is erg goed, vergelijkbaar met advance en zepto in nederland (dus echt goed). Google er maar eens wat op.
Jup, inmiddels verkoopt zowel mycom avaratec als dynabyte (sommige iig)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• mux

mux

99% efficient!

he echt waar? die dingen zijn vrij geweldig. Ik ga na mn tentamens eens langs!

Anyway echte aanrader om je even op te oriënteren dus.

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm dat is idd wel 'n mooie prijs voor de hardware die je krijgt moet ik zeggen!
In je TS staat wel dat je minimaal een 120GB schijf wil en bij deze config heb je voor 'n 80GB gekozen?
@CLB: De Zepto Znote 6314W ziet er zeker gelikt uit, bijna net zo mooi als de mac ;) . Ik krijg bij het configureren niet de mogelijkheid voor meer dan 1GB geheugen. Naar mijn weten heeft Vista (om lekker te draaien) toch 2GB nodig.
Bij de 'Extreme' variant staat dit: '1GB RAM extra en passende sleeve'
Dus je krijgt er 1GB bij, zodoende heb je in de 'Extreme' variant gewoon 2GB RAM ;)
@GremliN-Online: Ik heb vernomen dat het verkleuren alleen voorkomt op de wat oudere modellen...
Uhm ja.. wat wit is wordt vies.. dat is 'n feit! Het is de mate waarin het gebeurd en of je je eraan irriteerd

Die Avertecjes worden al heel lang geleverd door Dynabyte enzo! Zelfs 10,1" :9
Maarja geen videokaart enzo, zelfde als de MacBook.. tsjaa it's your decision :)

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 27-03-2007 13:48 ]

• DeepFreeze.NL
Straks ga ik richting een AppleStore om daar even een kijkje te nemen :) .
Voor de geinteresseerde: Vista draait nu met BootCamp 1.2 ook volledig op een Mac :9

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-01 12:03
Damnit, ik zit met exact hetzelfde probleem.

Macbook vs Vaio N-serie

Hoe zit het met de batterijduur van de Vaio N met Vista? Weet iemand dit?

http://500px.com/Abd3licious

• mux

mux

99% efficient!

http://news.sel.sony.com/...books/VGN-N110GW_spec.pdf

oftewel 2,5-5,5 uur afhankelijk van je configuratie. Dat is geen verschil met macbook. Beter zo?

• don_appie
ssj3gohan schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 19:06:
http://news.sel.sony.com/...books/VGN-N110GW_spec.pdf

oftewel 2,5-5,5 uur afhankelijk van je configuratie. Dat is geen verschil met macbook. Beter zo?
Hmmm, helpt wel. Heb ik waarschijnlijk over t hoofd gezien. Ik las ergens dat Vista laptop batterijen leegtrekt, veel sneller dan bijvoorbeeld XP toen t uitkwam. 2,5-5,5 is nog redelijk.

Tnx!

(Twijfel nog steeds...)

• don_appie
Ander vraagje. Heb ik problemen als ik documenten maak in Word op een PC en vervolgens ga bewerken op een Mac? Of andersom? Bijvoorbeeld een powerpointje maak op een Mac, vervolgens nog wat aanpas op een windows machine en daarna daarop ook presenteer?

• mux

mux

99% efficient!

De ervaring is dat het *redelijk* werkt op een mac, maar als je zeker wilt weten (specifiek word-documenten geven nogal eens problemen) moet je windows+office gebruiken. Totnogtoe is het grootste probleem nog steeds in linux of windows op openoffice.org werken, dat is een klotesysteem. Abiword is ook nog steeds verre van bugvrij.

• don_appie
ssj3gohan schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:07:
De ervaring is dat het *redelijk* werkt op een mac, maar als je zeker wilt weten (specifiek word-documenten geven nogal eens problemen) moet je windows+office gebruiken. Totnogtoe is het grootste probleem nog steeds in linux of windows op openoffice.org werken, dat is een klotesysteem. Abiword is ook nog steeds verre van bugvrij.
Aight, vanmiddag of morgen ff in de mediamarkt kijken naar die Sony. Bestel em dan gewoon via de sony website.

De volgende setup:

# Intel® Core™ 2 Duo processor T5500 (1.66 GHz and 667 MHz FSB)
# Genuine Windows Vista™ Home Premium (English version)
# 120 GB (Serial ATA 5400rpm) hard disk drive
# 2 GB DDR2-667-SDRAM (2 x 1024 MB), maximum 2 GB DDR2-667-SDRAM with 2 x 1 GB DDR2 SDRAM
# 15.4" WXGA (1280 x 800) X-black LCD
# Intel® Graphics Media Accelerator 950 with Total Available Graphics Memory of 224 MB
# DVD±RW/±R DL/RAM drive
# Wireless LAN IEEE 802.11b/g
# UK QWERTY keyboard

€ 994,-

• mux

mux

99% efficient!

ik vind de prijs van het systeempje dat je noemt enigszins aan de hoge kant, voor die prijs verwacht je eigenlijk wel een discrete videokaart, maar het is wel altijd zo dat sony duur is. Je krijgt er dan wel goede bouwkwaliteit, lange garantie en een x-black lcd voor (wat echt unaniem goed wordt gevonden). Daarover gesproken, hoeveel garantie krijg je erbij?

• don_appie
ssj3gohan schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:09:
ik vind de prijs van het systeempje dat je noemt enigszins aan de hoge kant, voor die prijs verwacht je eigenlijk wel een discrete videokaart, maar het is wel altijd zo dat sony duur is. Je krijgt er dan wel goede bouwkwaliteit, lange garantie en een x-black lcd voor (wat echt unaniem goed wordt gevonden). Daarover gesproken, hoeveel garantie krijg je erbij?
Volgens mij geldt standaard 2 jaar garantie, wettelijk.

Je hebt wel gelijk, tis degelijk spul, ziet er mooi en strak uit.

Pagina: 1