Sinds een paar dagen speel ik het spel Test Drive Unlimited.
De installatie ging goed en de performance van het spel valt ook niet tegen.
Alleen klapt het spel er regelmatig uit, met de volgende error: "R6025 Pure virtual function call".
Soms ook zonder deze error, dan krijg ik alleen de vraag of ik een foutenrapport wil verzenden.
Heel vervelend allemaal, het gebeurd heel willekeurig, soms rijd ik gewoon een uur zonder dat er iets aan de hand is. Vervolgens wil ik een bepaalde race doen.. en dan gaat ie weer.
Dingen die ik zelf heb geprobeerd:
Diverse videokaart drivers ouder/nieuwer/beta's
Schone windows install met alle updates
Al deze dingen maken geen verschil, iemand nog ideeën, ik heb me suf gegoogled en op GoT gezocht maar kon weinig over deze error i.c.m. TDU.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
De installatie ging goed en de performance van het spel valt ook niet tegen.
Alleen klapt het spel er regelmatig uit, met de volgende error: "R6025 Pure virtual function call".
Soms ook zonder deze error, dan krijg ik alleen de vraag of ik een foutenrapport wil verzenden.
Heel vervelend allemaal, het gebeurd heel willekeurig, soms rijd ik gewoon een uur zonder dat er iets aan de hand is. Vervolgens wil ik een bepaalde race doen.. en dan gaat ie weer.
Dingen die ik zelf heb geprobeerd:
Diverse videokaart drivers ouder/nieuwer/beta's
Schone windows install met alle updates
Al deze dingen maken geen verschil, iemand nog ideeën, ik heb me suf gegoogled en op GoT gezocht maar kon weinig over deze error i.c.m. TDU.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.