Toon posts:

Update

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik volg dit forum met grote intresse, aangezien ik dus ook de philips 37Pf9731D/10 bezit.
Heb dit toestel sinds eind december, ben hem al 2 weken kwijt geweest omdat het ambilight stuk ging, trouwens dit is door philips goed opgepakt en dus keurig door esk gerepareerd.

Na verloop van tijd had ik ook dat luxaflex effect en het werd alleen maar erger, dus wederom in de telefoon geklommen en het bij philips aangemeld.

ESK is vervolgens ingeschakeld, ze zijn net de deur uit, ze hebben een software update(087) gedaan en het paneel naar 87 gezet en de lichtsensor en dynamisch contrast uitgezet , tevens het contrast en de helderheid naar 100 gezet.

Moet dynamisch contrast, lichtsensor uit, helderheid en contrast op 100, zo een week laten staan.
Het zal mij benieuwen wat het resultaat is en dat de genoemde aanslag op het paneel daadwerkelijk wegbrand

Mijn vraag is aan diegene, waarbij een soortgelijke update uitgevoerd aan het toestel, te melden of dit werkelijk de oplossing is.
Het is eigenlijk bizar dat een toestel in die prijsklasse zoveel problemen geeft, maar ok ambilight is een nieuwe ontwikkeling en nieuwe dingen hebben nu eenmaal kinderziektes, niet leuk , maar realiteit.
Zolang philips de zaken omtrent dit toestel keurig oplost vind ik het best

Groet Twan

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Welkom Twan!

Mag ik je verwijzen naar De nieuwe Philips 37PF9731D/10 en vervolgtopic voor al je vragen m.b.t deze TV. Laten we het daar lekker centraal houden. Lees ook eerst het topic door!

Verder hoef je ook niet de groeten te doen :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.