[phpmyadmin] kan niet exporteren

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hugohugohugo
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-11 16:26
hoi hoi

ik heb een WAMP server geinstalleerd.
alles werkt goed maar als ik mijn sql wil exporteren naar ms excel krijg ik de volgende fout meldingen:

Strict Standards: var: Deprecated. Please use the public/private/protected modifiers in c:\program files\e-novative\WAMP\controlcenter\modules\phpmyadmin\libraries\zip.lib.php on line 32

Strict Standards: var: Deprecated. Please use the public/private/protected modifiers in c:\program files\e-novative\WAMP\controlcenter\modules\phpmyadmin\libraries\zip.lib.php on line 39

Strict Standards: var: Deprecated. Please use the public/private/protected modifiers in c:\program files\e-novative\WAMP\controlcenter\modules\phpmyadmin\libraries\zip.lib.php on line 46

Strict Standards: var: Deprecated. Please use the public/private/protected modifiers in c:\program files\e-novative\WAMP\controlcenter\modules\phpmyadmin\libraries\zip.lib.php on line 53

Warning: main(./libraries/export/htmlexcel.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in c:\program files\e-novative\WAMP\controlcenter\modules\phpmyadmin\export.php on line 22

Fatal error: main() [function.require]: Failed opening required './libraries/export/htmlexcel.php' (include_path='.;C:\Program Files\e-novative\WAMP\php\pear') in c:\program files\e-novative\WAMP\controlcenter\modules\phpmyadmin\export.php on line 22

heeft iemand hier een oplossing voor?!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En toen je (delen van) je error in google frotte, welke oplossingen die daar staan (zelfs specifiek voor WAMP) hielpen je niet naar een oplossing?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

De eerste "errors" komen waarschijnlijk doordat het of brak geschreven is of niet compatible met jouw PHP (5) versie.
Waar je je wel zorgen over moet maken zijn die laatste twee, je mist gewoon een file zoals je kan lezen ;)

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En wat heb je zelf al geprobeerd, gezocht en gevonden? Wat werkte er niet aan?

Het is niet de bedoeling hier op GoT dat je een bult foutmeldingen dumpt en wij het 'effe' voor je oplossen; we verwachten wel van jezelf een beetje eigen inzet voordat je een topic opent.

Kijk hier eens?

Kijk volgende keer, voor je een topic opent, ook eens naar het beleid van het betreffende forum: Development Tools & Environments Beleid - Een goede topicstart

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 26-03-2007 12:06 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:17

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

De eerste meldingen zijn enkel waarschuwingen. Die zorgen er niet voor dat je programma niet meer werkt, maar geven aan dat je phpmyadmin versie eigenlijk voor een oudere versie van php geschreven is. Dit hoeft verder weinig uit te maken en kun je eventueel aanpassen door de error logging level van php lager te zetten in je php.ini.

Je echte probleem zijn de laatste twee. Hij kan ./libraries/export/htmlexcel.php niet vinden. Bestaat het bestand wel? files\e-novative\WAMP\controlcenter\modules\phpmyadmin\libraries\export\htmlexcel.php

ALs dit wel het geval is dan is er waarschijnlijk iets mis met het include path van je php. Waarschijnlijk mist . (als in de huidige directory). Als het bestand niet bestaat dan heb je waarschijnlijk een foute versie gedownload.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• hugohugohugo
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-11 16:26
@Janoz

bednakt het bestand bestond idd gewoon niet :S
heb het gedwonload en werkt nou bedankt!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

hugohugohugo schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:41:
@Janoz

bednakt het bestand bestond idd gewoon niet :S
heb het gedwonload en werkt nou bedankt!
Wellicht is het handig om voortaan de foutmeldingen gewoon door te lezen?
ik bedoel, wat is hier onduidelijk aan?
Failed opening required './libraries/export/htmlexcel.php'

Janoz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:06:
ALs dit wel het geval is dan is er waarschijnlijk iets mis met het include path van je php. Waarschijnlijk mist . (als in de huidige directory).
als je goed kijkt zie je dat die wel in het include path zit ;)
Pagina: 1