Canon cashback - hoe gaat dat in z'n werk?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

mahi

God bless GoT

Topicstarter
Over een dikke week is het weer zover: Een nieuwe cashbackactie van Canon. Ik sta momenteel op het punt om nieuw glas aan te schaffen en de nieuwe actie omvat enkele lenzen die ik op het oog had. Mijn voorgaande aankopen waren telkens buiten de cashbackperiodes, dus ik heb er geen ervaring mee. Nu heb ik al aardig wat gelezen over de Canon cashbacks en wat ik wel al weet is dat je de instructies tot op de letter nauwkeurig moet uitvoeren wil je ooit de cashback zien en dat je bovendien heel wat geduld moet hebben.

Wat me echter niet duidelijk is, is hoe bepaald wordt of je gekocht pakket kans maakt op een cashback. Vanaf 1 april is de nieuwe cashbackactie geldig. Wil dat dan zeggen dat elk Canonartikel dat ik vanaf die datum koop tot het einde van de actie (en welk natuurlijk op de lijst van cashbackproducten staat) automatisch in aanmerking komt voor een cashback? Geeft de winkelier er het benodigde boekje/formulier bij (in mijn geval Konijnenberg)? Of zit het boekje/formulier in de doos en is het vanaf 1 april wachten tot de eerste dozen waarop de cashback geldt in de winkels verschijnen?

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-01 13:26
waar heb je gevonden welke lenzen de actie omvat? heb je een linkje?

verder kun je gewoon het boekje bij canon voor niks bestellen. Je stuurt dan de coupon uit het boekje samen met kassabon, streepjescode van de doos en ingevuld formulier naar Ierland. 3 maanden later (ofzo) krijg je je geld op de rekening gestort.

• coorz
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

En altijd kopietjes maken van hetgeen je naar Canon stuurt!

• mamahuhu
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-01 21:21
Zie ook
http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=152361

Website zou http://www.canon-europe.com/2007promotions moeten zijn, maar deze werkt pas vanaf 1 april.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Canon heeft ook allerlei andere refund-acties gehad, zoals een gratis CF-kaart na aankoop van mijn EOS-350D. Die heb ik netjes per post gehad. Erg vlot ook, overigens.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Shit, ik wist hier niet van... Ik zie dat je €80,- terugkrijgt op de EOS 400D body. Ik heb 5 dagen geleden de 400D + 18-55 kitlens gekocht, gaat deze cashback dan ook op?
Of niet omdat ik te vroeg was of niet omdat ik de kit heb gekocht?

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

mahi

God bless GoT

Topicstarter
Dus als ik het goed begrijp kan ik gerust op 1 april een bestelling plaatsen en er zeker van zijn dat ik in aanmerking kom voor de cashback?

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

mahi schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:10:
Dus als ik het goed begrijp kan ik gerust op 1 april een bestelling plaatsen en er zeker van zijn dat ik in aanmerking kom voor de cashback?
Ik zou 30 maart doen... (31 maart en 1 april = weekend, 1 april iets te grappig) :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• pnieuwla
  • Laatst online: 16-01 13:26
Siparti schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:43:
[...]
Shit, ik wist hier niet van... Ik zie dat je €80,- terugkrijgt op de EOS 400D body. Ik heb 5 dagen geleden de 400D + 18-55 kitlens gekocht, gaat deze cashback dan ook op?
mompelt iets over fotoshop en datum op de factuur

Verwijderd

Siparti schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:43:
[...]
Het zal idd vast niet met terugwerkende kracht zijn.. In dat geval zou een 'actie' zinloos zijn dan zou je het hele jaar door dit kunnen aanbieden

Je kan terug gaan naar de winkel en vragen of ze niet iets voor je kunnen regelen.. of anders gewoon alles terug brengen en over een week weer hetzelfde kopen, omslachtig maar je hebt dacht ik 7 dagen bedenktijd?

@ hierboven, dergelijke dingen zijn illegaal en dus niet aan te raden

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Hmm, is wel een opite mar is ook weer zoiets.Maar als die actie vanaf 1 april loopt, en in je doos moet een boekje zitten, denk je dan dat die dozen op 1 april meteen al in de Mediamarkt liggen?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat boekje kan je dus gewoon via de promo site aanvragen. Dit wordt dus per afgelopen cashback actie gemiddeld 374 keer gezegd in een Canon gerelateerd topic. :Z En het gros van de mensen die het boekje aanvragen heeft geen body gekocht welke in aanmerking zou komen. :P

{signature}

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 22:39
Voutloos schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:28:
Dat boekje kan je dus gewoon via de promo site aanvragen. Dit wordt dus per afgelopen cashback actie gemiddeld 374 keer gezegd in een Canon gerelateerd topic. :Z En het gros van de mensen die het boekje aanvragen heeft geen body gekocht welke in aanmerking zou komen. :P
Waarschijnlijk wéér een vraag die vaak gesteld wordt; die cashback acties gelden dus niet wanneer je een los objectief koopt...?

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Relaxt! Ik ga begin april een 400D aanschaffen dus komt goed uit. Die 80euro kan ik dan weer in een 50mm 1.8 of in een telezoom steken :)
Jammer dat ze geen cashback hebben op de 50mm 1.8 trouwens :(

* sOid bookmarked dit topic

Oh, misschien te vroeg gejuigd... Is het alleen voor de 400D body of ook voor de kit?

[ Voor 15% gewijzigd door sOid op 26-03-2007 15:55 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Vreemd, het is toch niet zo lastig om de details / voorwaarden te lezen die bij cashbacks horen. Ik zie in de startpost exact nul inzet om erachter te komen hoe het precies in z'n werk gaat: ga daar alsjeblieft eerst mee aan de slag. Kijk op de Canon-promo site zogauw de cashback van start gaat, check met je fotozaak/dealer, etc etc.
Wat me echter niet duidelijk is, is hoe bepaald wordt of je gekocht pakket kans maakt op een cashback.
Dit wordt allemaal duidelijk als je op je gemak de cashback-info leest die beschikbaar komt op de Canon-promo site: gewoon geduld hebben dus.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.