Over een dikke week is het weer zover: Een nieuwe cashbackactie van Canon. Ik sta momenteel op het punt om nieuw glas aan te schaffen en de nieuwe actie omvat enkele lenzen die ik op het oog had. Mijn voorgaande aankopen waren telkens buiten de cashbackperiodes, dus ik heb er geen ervaring mee. Nu heb ik al aardig wat gelezen over de Canon cashbacks en wat ik wel al weet is dat je de instructies tot op de letter nauwkeurig moet uitvoeren wil je ooit de cashback zien en dat je bovendien heel wat geduld moet hebben.
Wat me echter niet duidelijk is, is hoe bepaald wordt of je gekocht pakket kans maakt op een cashback. Vanaf 1 april is de nieuwe cashbackactie geldig. Wil dat dan zeggen dat elk Canonartikel dat ik vanaf die datum koop tot het einde van de actie (en welk natuurlijk op de lijst van cashbackproducten staat) automatisch in aanmerking komt voor een cashback? Geeft de winkelier er het benodigde boekje/formulier bij (in mijn geval Konijnenberg)? Of zit het boekje/formulier in de doos en is het vanaf 1 april wachten tot de eerste dozen waarop de cashback geldt in de winkels verschijnen?
Wat me echter niet duidelijk is, is hoe bepaald wordt of je gekocht pakket kans maakt op een cashback. Vanaf 1 april is de nieuwe cashbackactie geldig. Wil dat dan zeggen dat elk Canonartikel dat ik vanaf die datum koop tot het einde van de actie (en welk natuurlijk op de lijst van cashbackproducten staat) automatisch in aanmerking komt voor een cashback? Geeft de winkelier er het benodigde boekje/formulier bij (in mijn geval Konijnenberg)? Of zit het boekje/formulier in de doos en is het vanaf 1 april wachten tot de eerste dozen waarop de cashback geldt in de winkels verschijnen?
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.