Toon posts:

niet zo belangrijk!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een collega met een p2 300 moet ik geheugen meenemen! Hij heeft een p2 300, kan ik gewoon 133mhz/100mhz geheugen kopen of werkt dit niet i.c.m. een p2?

Verwijderd

moet wel lukken ,dacht ik zo..

Verwijderd

Uhh (p)edo of SD ram?? de snelheid kan in het algemeen sneller zijn dat geeft niks maar langzamer dan de bussnelheid geeft troubles!!!! maar er is wel een verschil in edo en SD sommige p200 hebben al een SD slot andere niet!!! kijk daar eerst maar eens naar....

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Als je alleen naar de snelheid kijkt kom je echt niet boven de 100 uit.

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 23:04 schreef Mr.WWW het volgende:
Uhh (p)edo of SD ram?? de snelheid kan in het algemeen sneller zijn dat geeft niks maar langzamer dan de bussnelheid geeft troubles!!!! maar er is wel een verschil in edo en SD sommige p200 hebben al een SD slot andere niet!!! kijk daar eerst maar eens naar....
Beter lezen
Het is een PII 300 MHz

Dat moet gewoon lukken hoor, geen probleem. Als je gewoon goedkoopt PC133 koopt is het goed.

Verwijderd

Ik geloof niet dat er op een PII-mobo nog edo gebruikt wordt. Was meer iets uit de tijd van de p1. (en probeer dan maar eens voor een paar centen een systeem met 4*4 Edo te upgraden - "onbetaalbaar")

[/edit]
oke, tweakert was ietsje sneller...
[edit]

Verwijderd

Sorry sorry mijn excuses,
lezen is moeilijk :( maar dan blijft nogaltijd staan dat het niet uit maakt dat het geheugen sneller is langzamer gaat net goed koop gewoon wat het goedkoopste is vaak 133mhz!!!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

IK gebruik PC133 als PC66
anders om werkt meestal niet

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Wil je goedkoop geheugen ga dan naar [url="http://www.exile.nl."]www.exile.nl.[/url]
Voor een 128 mb pc 133 betaal je 119 gulden incl.
En bedrijf met goeie recenties en zelfs te goed voor een online shop.
Minimaal score is 8 en max een 10.
Een aanrader
Pagina: 1