Ik hoop dat het hier op de goede plek staat, maar als dat niet zo is dan moet dit ding maar verschuiven.
Ik heb sinds vrijdag het probleem dat mijn IP op tweakers.net op de een of andere manier niet meer geaccepteerd wordt. Ik heb verschillende dingen nagelopen:
-Persoonlijke IP-ban
*Mijn useraccount bestaat nog steeds dus ik denk niet dat het daar aan ligt
-Technische problemen van mijn kant
*Erg onwaarschijnlijk aangezien alle andere sites goed werken en ik via een proxy de site wel kan bereiken. Op gathering kan ik wel komen, op tweakers.net komt eenvoudigweg geen verbinding
-Ip gebant door ge(mis)bruik van een ander
*Kan mogelijk zijn, mijn IP is dynamisch
-Technische problemen van de kant van t.net
*Lijkt me eerlijk gezegd nogal onwaarschijnlijk
Ik hoop dat ik genoeg detail heb gegeven en dat het probleem snel opgelost kan worden. Als het nodig is wil ik mijn IP wel verschaffen maar niet als het niet nodig is. Voor deze post gebruik ik mijn eigen IP.
Ik heb sinds vrijdag het probleem dat mijn IP op tweakers.net op de een of andere manier niet meer geaccepteerd wordt. Ik heb verschillende dingen nagelopen:
-Persoonlijke IP-ban
*Mijn useraccount bestaat nog steeds dus ik denk niet dat het daar aan ligt
-Technische problemen van mijn kant
*Erg onwaarschijnlijk aangezien alle andere sites goed werken en ik via een proxy de site wel kan bereiken. Op gathering kan ik wel komen, op tweakers.net komt eenvoudigweg geen verbinding
-Ip gebant door ge(mis)bruik van een ander
*Kan mogelijk zijn, mijn IP is dynamisch
-Technische problemen van de kant van t.net
*Lijkt me eerlijk gezegd nogal onwaarschijnlijk
Ik hoop dat ik genoeg detail heb gegeven en dat het probleem snel opgelost kan worden. Als het nodig is wil ik mijn IP wel verschaffen maar niet als het niet nodig is. Voor deze post gebruik ik mijn eigen IP.