Bijna elke keer als ik een site maak reageert hij anders in firefox. In internet explorer doet hij het meestal goed terwijl hij het in firefox niet goed doet
Heeft iemand misschien een site waar de verschillen van html en css staan van firefox en internet explorer? Ik word er namelijk helemaal gek van
Lots 'o' Info (en meer...)
En meer
Maarre, je maakt mij niet wijs dat je zelf niks gegoogled krijgt...
En meer
Maarre, je maakt mij niet wijs dat je zelf niks gegoogled krijgt...
[ Voor 78% gewijzigd door RobIII op 25-03-2007 21:40 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Had wel vanalles gevonden ja, maar niet wat ik zoek. Ik kom er gewoon niet uit, iemand die er even een kijkje naar kan nemen?
www.sevewaeg.nl/nieuw
user: 11111
pass: 77777
En je ziet in IE werkt hij goed in Firefox niet
De rooie balken aan de zijkant moeten evenlang zijn als het plaatje. Dat zijn ze ook maar firefox maakt ze om de een of andere reden korter
www.sevewaeg.nl/nieuw
user: 11111
pass: 77777
En je ziet in IE werkt hij goed in Firefox niet
Lees dit eens: Kan iemand even... 
Oh, en daarna dit even
Oh, en daarna dit even
[ Voor 71% gewijzigd door RobIII op 25-03-2007 22:02 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Haal hem maar eerst door de html validator......
Speel ook Balls Connect en Repeat
Als dat je perceptie is dan is de kans groot dat je het zelf niet goed begrepen hebt. Over het algemeen behandelen alternatieve browsers markup en styling meer volgens specificatie dan IE en is het juist IE die daarvan afwijkt. Je moet dus niet IE als norm nemen maar juist de andere browsers...Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:09:
Bijna elke keer als ik een site maak reageert hij anders in firefox. In internet explorer doet hij het meestal goed terwijl hij het in firefox niet goed doet
Jezelf wat meer verdiepen in de webstandaarden zelf kan uiteraard ook geen kwaad
Zoals al is aangegeven is daar meer dan genoeg over te vinden, er bestaat echter geen uitputtende referentie. Het sleutelwoord hier is toch wel: ervaring, en dat heeft uiteraard tijd nodigHeeft iemand misschien een site waar de verschillen van html en css staan van firefox en internet explorer? Ik word er namelijk helemaal gek van
[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 25-03-2007 23:09 ]
Intentionally left blank
En daarmee gaat hij dicht. Een beetje verdiepen in het materiaal kan geen kwaad.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()