[Vista] Freezed voor enkele seconden

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:47
Hallo daar,

Sinds gisteren ben ik overgestapt op vista, na drie maanden mijn pc te hebben moeten missen door een kapot Mobo. Eerst had ik XP pro sp2 erop gezet, en ik kreeg per toeval (hoop ik toch) toch nog één bsodje, sinsdien (4u) en daarna met vista (na die vier uur dus) geen bsod niet meer gehad.

Nu is het volgende: om de zoveel tijd freezed mijn muis eventjes, de rest ook, hij laadt eventjes precies niets meer, hij hangt echt. alle drivers zijn correct geïnstalleerd enzo, maar toch blijft het fout lopen. Ik heb de laatste sata/raid controller-driver geinstalleerd van asus-site, toch biedt dit geen soelaas, iemand enig idee ?

mijn pc heeft specs die meer als goed genoeg zijn:

E6600
asus P5n32 sli premium wifi ap edition
2gig corsair geheugen
gainward 7950gtgs

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Had ik in het begin ook. Gaat over na een tijdje..
De meeste zeggen dat het aan het indexeren van de bestanden op je harde schijf ligt, maar dat heb ik uitgeschakkeld (alles zit toch mooi in mapjes bij mij, waarom zou ik gaan zoeken??).
Mijn raad: geef het gewoon enkele weken..

• HyperBart
Update !

Als ik tijdens de freeze even op een toets duw (ik duw vaak op shift fso, of alt tab, dat had ik eerst getest, dan reageert ie terug)

• HyperBart
Dit neemt wle niet weg dat het probleem er nog steeds is.....

Verwijderd

Ik heb dat probleem ook. Heb ook een memory test gedaan, maar memory is prima in orde. Weet nog steeds niet waar het aan ligt.

Verwijderd

jah ik heb dat ook!!

maar bij is het vooral tijdens games... waar ik t egt merk althans, op t bureaublad is t me nog niet egt opgevallen...

maar het is net lag, weet nog niet cker of het dat is of niet....

iig, t beeld freezed even, en opeens ben ik ergens anders.... net lag dus... alleen had ik dat voorheen nooit...

heb zondag die nieuwe Aldi PC gekocht, md8822, met vista home premium OEM, en nu hebben we dus thuis een netwerk (sitecom 54 mbps) vanwege de 2 pc's en ik hang daar wireless aan, maar volgens mij kan t daar neit door komen... ik heb die dure kabelverbinding van @home, en als ik die door 2 deel heb ik nog steeds gnoeg voor online gaming....

overigens haal ik op speedtest ook veel lagere download snelheden dan normaal... enig idee? :p

EDIT: ik heb nu UT2004 zowel offline als online gedaan en het warpen gebeurt alleen online... dus ik denk dat ik me geen zorgen meer hoef te maken om vista...

TENZIJ: vista een conflict geeft met netwerk of MP gaming fzow? enige ervaringen daarmee?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 00:27 ]

• HyperBart
niet echt ervaring mee

omtrent die speedtests, klopt ja, ik heb ook altijd wel een paar mbit verlies als ik de test doe met wifi van laptop of ik doe 'm via kabelpctje
Pagina: 1