opvolger voor pro1

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Ik zou wel graag een nieuwe Camera willen omdat mijn Pro1 wel erg tegenvalt op hogere isowaarde (vanaf iso200) daardoor is vaak de sluitertijd te hoog. Nu heb ik een wensenlijst, maar ik ben geen camera tegengekomen die alles heeft wat ik wil.
  • Géén DSLR
  • groothoek max.28mm eq.
  • zoom tot zo'n 250mm eq. (maakt niet zoveel uit.)
  • I.S.systeem
  • Klapscherm
  • min. iso 800 nog goed
  • Prijs max €800,-
Bestaat die camera? ik heb telkens of het één of het ander niet.

www.casarodriguillo.com

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pinin schreef op zondag 25 maart 2007 @ 20:33:
  • Géén DSLR
  • min. iso 800 nog goed
Een combinatie van die twee gaat denk ik lastig worden. Compacts staan nou niet bepaald bekend om hun goede ruisprestaties ;)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-01 21:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

En zo snel kan ik ook geen camera vinden die aan alles voldoet, nog afgezien van welke iso waardes bruikbaar zijn. Fuji's s9600 komt heel erg in de buurt maar heeft geen IS en Olympus zijn SP-550 heeft dan wel weer IS, maar geen opklapscherm :P

Maar inderdaad, niet-DSLR cams met een acceptabele ISO 800 of meer is sowieso al lastig.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 14:03

Zoefff

❤ 

Sorry, maar een eisenleistje + budget neerleggen en vervolgens om advies vragen vind ik niet voldoende. Er zijn tientallen uitstekende review-sites waar je een hoop informatie vandaan kan halen, en waar je op z'n minst een selectie van x cameramodellen mee kan maken die (bijna) voldoen aan je eisen. Als je zo ver gekomen bent dan is het prima om ons om een laatste advies te vragen, niet op deze manier :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.