[Windows XP Home] Drivers backupen

Pagina: 1
Acties:

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 14:59
Ik wil binnenkort mijn PC formateren, maar ik heb hier nog de drivers van mijn printer opstaan. Ik kan deze niet er opnieuw op installeren na een format wegens een lang verhaal. Hoe haal ik deze drivers op en kan ik deze backupen?

Ik heb al Drivergrabber ( meuktracker: DriverGrabber 0.4 beta ) gebruikt, maar daar stond helaas alleen de drivers van me videokaart, geluidskaart en me muis tussen.

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 04:43
wat is dat lange verhaal dan?

gang is alles

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Via Configuratieschem --> Systeem --> Hardware (tabblad) --> Apparaatbeheer het betreffende apparaat zoeken en aanklikken, dan naar tabblad stuurprogramma en dan stuurprogrammagegevens. Die lijst moet je (handmatig) backuppen.
Je drivers zijn blijkbaar niet meer op internet te vinden ofzo? :S

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 14:59
Saturnus schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:11:
Via Configuratieschem --> Systeem --> Hardware (tabblad) --> Apparaatbeheer het betreffende apparaat zoeken en aanklikken, dan naar tabblad stuurprogramma en dan stuurprogrammagegevens. Die lijst moet je (handmatig) backuppen.
Je drivers zijn blijkbaar niet meer op internet te vinden ofzo? :S
Staat er niet tussen. Maar ik sta aangesloten op een printerserver. Als ik de drivers per CD installeer doet hij het nooit. Ik moet altijd handmatig zelf de printer aansluiten, dan wilt hij het pas doen. Maar het probleem is dat ik hem nu niet meer kan verplaatsen (de printer).

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:16
Aubergine schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:27:
[...]

Staat er niet tussen. Maar ik sta aangesloten op een printerserver. Als ik de drivers per CD installeer doet hij het nooit. Ik moet altijd handmatig zelf de printer aansluiten, dan wilt hij het pas doen. Maar het probleem is dat ik hem nu niet meer kan verplaatsen (de printer).
Let wel op dat je dan ook ALLE register instellingen ook moet backup want alleen losse files betekent niet dat je dan ook de printer geinstalleerd hebt. Maar misschien kan de wizard printers toevoegen dat probleem voor je oplossen ;)

Taal fouten inbegrepen ;)