Toon posts:

Wireless versterken of internet via elektriciteitsnet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb me net een PS3 aangeschaft en het draadloos signaal van de router geraakt net niet bij de console zelf, nu wou ik weten of het dan beter is om een wireless range extender ertussen te zetten of zo'n stopcontact waarmee je internet over het elektriciteitsnet kan laten komen?
Mijn voorkeur gaat een beetje uit naar het stopcontact, maar wat zijn de beste? Is dat snel genoeg om online te kunnen gamen?

Een vaste kabel trekken gaat niet spijtig genoeg, al is dat wel het beste denkik.

Bedankt.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hoever is de PS3 van de router af?

Een Linksys van FON.com haalt zowat 9 huizen ver (buiten), das denk ik een stuk goedkoper dan beide oplossingen.

Verwijderd

Topicstarter
Pff dat weet ik niet exact, maar is wifi wel snel genoeg om online te gamen?
edit: zo'n stuk of 15-20 meter

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 17:33 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 11:35

BHQ

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:32:
Pff dat weet ik niet exact, maar is wifi wel snel genoeg om online te gamen?
Waarom niet? Wifi is 5,5 of ~25mbit/sec als je een beetje dichtbij de router zit, dat is -way- sneller dan dat een game wil hebben.. Hooguit speelt de ietsjes hogere latency een issue als je een 'professionele gamer' bent die altijd en overal de laagste ping moet hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door BHQ op 25-03-2007 18:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb het probleem net opgelost, op de pagina van de router stond een verkeerde instelling ( turbo G stond aan ofzo), dit heb ik uitgezet en nu ontvangt de PS3 rond de 50% van de connectie. DAt is zeker voldoende.

Toch bedankt