Beste lezer.
Ik heb een probleem met het installeren van mijn Lexmark x74 printer.
Ik heb verschillende topics gelezen met printer problemen maar heb denk ik niet gevonden wat mijn probleem is. In eerste instantie was de spooler uitgeschakeld door één of andere reden. Kon dus helemaal niks van de printer installeren. Via dit forum heb ik de spooler aan de praat gekregen. Mijn dank hiervoor. Op het moment dat ik de printer aansluit via usb word het wel herkend.
Hij kan alleen niet geinstalleerd worden. OK.
De printer is nu aangesloten, niet geinstalleerd en ik start de printer driver die ik van lexmark heb gedownload.De instalatie procedure start nu maar loopt niet volledig door.
Er word van alles uitgepakt en ineens stopt de instalatie en kijk ik op het bureaublad.
Einde installatie. Hierbij is alleen de scanner geinstalleerd en de printer niet.
Dat weet ik omdat de scanner werkt en de map in programfiles staat.
Ook in apparaatbeheer staat de scanner er bij maar GEEN printer
Normaal loopt de installatie op het scherm door en moet ik de printer instellen.
Dat gebeurd nu dus niet meer.
In de map printer en faxapparaten staat ook helemaal niks.
In die zelfde map onder bestand kan de afdrukserver geinstalleerd worden.
Op het tabblad van stuurprogramma's staat ook helemaal niks.
Bij toevoegen kan ik wel lexmark vinden maar nied de x74.
Nu tijdens het tikken dacht ik bij mezelf....in de uitgepakte map van de lexmark driver zit natuurlijk ook het exe bestand om installatie van de printer te starten.
Het heet setup32 met als plaatje een printertje en cdtje.
Als ik die start krijg ik....
Runtime-error '76':
Path not found ' \program\resource\langOK.BMP'
Ik snap er geen bout meer van. Ik ben geen wiz en kan meestal wel uit de voeten door te zoeken maar dit gaat even boven mijn pet. Ik hoop ook dat jullie mijn verhaal wel begrijpen.
Maar goed jullie zijn hartstikke slim hehe
Wie kan me helpen
Graag in jip en janneke taal anders begrijp ik het mischien niet.
Alvast bedankt mensen
Ik heb een probleem met het installeren van mijn Lexmark x74 printer.
Ik heb verschillende topics gelezen met printer problemen maar heb denk ik niet gevonden wat mijn probleem is. In eerste instantie was de spooler uitgeschakeld door één of andere reden. Kon dus helemaal niks van de printer installeren. Via dit forum heb ik de spooler aan de praat gekregen. Mijn dank hiervoor. Op het moment dat ik de printer aansluit via usb word het wel herkend.
Hij kan alleen niet geinstalleerd worden. OK.
De printer is nu aangesloten, niet geinstalleerd en ik start de printer driver die ik van lexmark heb gedownload.De instalatie procedure start nu maar loopt niet volledig door.
Er word van alles uitgepakt en ineens stopt de instalatie en kijk ik op het bureaublad.
Einde installatie. Hierbij is alleen de scanner geinstalleerd en de printer niet.
Dat weet ik omdat de scanner werkt en de map in programfiles staat.
Ook in apparaatbeheer staat de scanner er bij maar GEEN printer
Normaal loopt de installatie op het scherm door en moet ik de printer instellen.
Dat gebeurd nu dus niet meer.
In de map printer en faxapparaten staat ook helemaal niks.
In die zelfde map onder bestand kan de afdrukserver geinstalleerd worden.
Op het tabblad van stuurprogramma's staat ook helemaal niks.
Bij toevoegen kan ik wel lexmark vinden maar nied de x74.
Nu tijdens het tikken dacht ik bij mezelf....in de uitgepakte map van de lexmark driver zit natuurlijk ook het exe bestand om installatie van de printer te starten.
Het heet setup32 met als plaatje een printertje en cdtje.
Als ik die start krijg ik....
Runtime-error '76':
Path not found ' \program\resource\langOK.BMP'
Ik snap er geen bout meer van. Ik ben geen wiz en kan meestal wel uit de voeten door te zoeken maar dit gaat even boven mijn pet. Ik hoop ook dat jullie mijn verhaal wel begrijpen.
Maar goed jullie zijn hartstikke slim hehe
Wie kan me helpen
Graag in jip en janneke taal anders begrijp ik het mischien niet.
Alvast bedankt mensen