Toon posts:

xp professional start niet meer op na verwijderen virus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met avg antivirus een scan gedaan op mijn pc. Resultaat: 273(!) trojans in windows/system32 map. AVG heeft ze in veilige modus allemaal gerepareerd, maar toen hij daar mee klaar was starte mijn laptop opnieuw op. Maar zodra het windowslogo is geweest start de pc weer overnieuw op. ik kom dus niet in het aanmeldscherm.
Ik de reparatie cd van windows erbij gepakt en geboot vanaf cdrom, gekozen voor repareren, wachtwoord enzo ingevoerd en dan komt er C:\windows te staan. Maar dan? Welk command moet ik hier invoeren om mijn systeem te herstellen?

Verwijderd

Met zoveel troep zou ik de moeite niet eens nemen de boel te fixen, ik bedoel er is altijd een kans dat je per ongeluk toch wat vergeet en net als in dit geval waarschijnlijk dat het zo erg 'beschadigd' is geweest dat fixen gewoon geen zin meer heeft gehad en dat allerlei tools om de virussen te verwijderen essentiële systeembestanden heeft kapot gemaakt of verwijderd.

Complete format van alle schijven en opnieuw beginnen zou ik doen als ik een dergelijke pc tegen kwam.

273... ik zou niet eens weten waar ik zoveel kan downloaden :o