Ik heb een MSI K8NGM2 mobo gekocht, met een AMD 64 proc en afdoende geheugen. Ik krijg hier helemaal geen leven uit. De 350W voeding begint rustig te draaien, en de CPU koeler draait ook rustig mee. Daarna blijft het heel rustig, geen biepjes. De voeding begint na 5 sec. wel rustiger te draaien.
Daarna krijg ik geen beeld, en ook geen biepjes. De systeem speaker is wel aangesloten, en er zit ook iets op het moederbord zelf wat op ook op een speaker aangesloten zit. Als ik het systeem start zonder CPU of geheugen dan hoor ik ook geen beepjes. De monitor zit via de onboard VGA aansluiting aangesloten.
Het mobo maakt geen contact met de case, voor zover ik kan zien. Ik heb het moederbord en de processor wel RMA teruggestuurd naar de leverancier (Alternate.nl), maar die zei dat alles werkt.
Wie weet waarom mijn systeem niet werkt? Wat kan ik nog proberen?
Daarna krijg ik geen beeld, en ook geen biepjes. De systeem speaker is wel aangesloten, en er zit ook iets op het moederbord zelf wat op ook op een speaker aangesloten zit. Als ik het systeem start zonder CPU of geheugen dan hoor ik ook geen beepjes. De monitor zit via de onboard VGA aansluiting aangesloten.
Het mobo maakt geen contact met de case, voor zover ik kan zien. Ik heb het moederbord en de processor wel RMA teruggestuurd naar de leverancier (Alternate.nl), maar die zei dat alles werkt.
Wie weet waarom mijn systeem niet werkt? Wat kan ik nog proberen?
lezen, denken, zoeken naar argumenten, schrijven, teruglezen, posten