Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tomster_159
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 09:06
Ik werk op dit moment aan mijn thesis. Deze draait rond het gebruik van PDA’s in toerisme (stadsbezoeken, fietstochten, wandelingen,…). Zijn er mensen hier dus hun PDA hiervoor gebruiken? Ik ga jullie niet vervelen met een lange enquête, ik zou gewoon graag eens weten wat jullie er van denken. Hoe geraken jullie aan de informatie, welke problemen kom je tegen als je de PDA voor zo een toepassing gebruikt, eventueel andere opmerkingen?
Alvast bedankt!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-11 09:14

jurma

simply connecting...

Mijn PDA is mijn telefoon, deze neem ik dan altijd mee. Toen ik een losse PDA had nam ik deze ook altijd mee op vakantie voor navigatie. Ook is het handig om bepaalde adressen, telefoonnummers in op te slaan van het hotel enzo.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

Hier in Hasselt werken we rond een geheel platform, specifiek gericht op toerisme en shopping, I-City genaamd. Voor verdere uitleg kan je op deze site terecht. Specifieke vragen over de gebruiksvriendelijkheid en dergelijke mag je altijd DM'en, ik ben een van de betatesters...

• ram.con
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 14:51

ram.con

non-profit ram

Je bent neem ik aan op de hoogte van dit (ff een willekeurige google-link... er zijn vast sites met meer info te vinden. Meen me te herinneren dat Tui of zo het nu ook naar buitenlandse bestemmingen gaat porten) project?

Kan je overigens niet verder helpen met persoonlijke ervaringen, dus ik vermoed dat ik je met deze post niet echt geholpen heb... O-)