Toon posts:

Draadloos of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn toetsenbord en muis zijn wel eens aan vervanging toe. Grote vraag is nu natuurlijk: ga ik draadloos of niet? Hoe zit het met de reactiesnelheid in games als ik met een draadloze muis speel? Ik heb al wat rondgekeken om die vraag beantwoord te krijgen, maar niet echt een recent en duidelijk antwoord kunnen vinden. Heeft iemand hier ervaring en/of advies?

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-02 16:41

Shaggy

Misantroop pur sang

De echte hardcore gamers spelen nog steeds bijna allemaal met een draadje. Als je kijkt dat een Logitech G-15 en een Logitech G-5 bij de top behoren in de gamerswereld en deze nog steeds een draadje gebruiken zegt mij genoeg.

De draadloze techniek is wel sterk verbeterd de laatste jaren, maar ik hou het lekker bij mijn bedrade spullen als het op echt gamen aankomt.
Voor alle andere zaken is draadloos prima en werkt het uitstekend, maar voor te gamen...nee laat maar :)

Making an ass of myself since the 70's

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

GoT helpt mensen die zichzelf helpen. "Ik heb al wat rondgekeken" voldoet niet bepaald aan de eisen wat zelfwerkzaamheid en een duidelijke topicstart betreft. Exact waar heb je op gezocht? Wat vond je toen? Welke vragen werden daarmee niet beantwoord? Welke nieuwe zoektermen vond je toen? Wat vond je daarop? etc...

Het is hier geen helpdesk. Als je wilt dat wij je helpen moet je even een beetje meer in je topicstart tonen ;)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.