Hi Tweakers,
Sja, ik vond laatst mijn oude Amiga 4000 in de berging, en ben op zoek naar een bestemming. Heeft iemand tips om het ding op een leuke manier aan een hobbyist kwijt te kunnen?
Hij werkte niet meer meen ik, maar ik heb er wel vanalles bij, o.a. een 200MHz PowerPC 604 CPU bordje.
Wat ik kon vinden was ongeveer dit:
Niet dat ik er veel voor hoef te hebben, maar heeft iemand enig idee wat dit waard is? Belangrijker: Heeft er iemand op een of andere manier belangstelling?
Merci,
Skion
Sja, ik vond laatst mijn oude Amiga 4000 in de berging, en ben op zoek naar een bestemming. Heeft iemand tips om het ding op een leuke manier aan een hobbyist kwijt te kunnen?
Hij werkte niet meer meen ik, maar ik heb er wel vanalles bij, o.a. een 200MHz PowerPC 604 CPU bordje.
Wat ik kon vinden was ongeveer dit:
- Amiga 4000 met kapot moederbord (lekkende condensator en kapotte videochip, weet niet meer precies)
- 200MHz PowerPC 604 CPU bordje (ook met 68040 erop), met UW-SCSI controller en veel geheugen (dacht 64MB)
- Het originele 68EC030 CPU bordje.
- 2x floppy drive, keyboard, en muis (met een kapot stekkertje)
- Een X-Surf (10mbit?) netwerkkaart
- Macrosystem VLab video grabber kaart
- GVP A2000 HC+8 Series II SCSI-2 kaart (intern en extern)
- Handleidingen: Alle handleidingen van Workbench, AmigaDOS, ARexx etc.
- Boeken: Amiga Intern 2.0, Amiga C for beginners
Niet dat ik er veel voor hoef te hebben, maar heeft iemand enig idee wat dit waard is? Belangrijker: Heeft er iemand op een of andere manier belangstelling?
Merci,
Skion