ik had een draadloos netwerk dmv een usb interface op mijn laptop. van de ene op de andere dag deed het internet het niet meer. - waardoor ik maar overgestapt ben op een pccard wireless netwerk. nooit meer bij na gedacht, vannuit gegaan dat de usb netwerk adapter het begeven had.. totdat ik mijn usb stick erin probeerde te steken....
m'n laptop herkent geen apparaten. verschillende usb 1 en 2 stickjes geprobeerd, en ook een optische muis. - volgens windows apparaat beheer werkt alles correct,
maar bij de usbsticks/muis branden er geen lampjes, dus is vermoed dat er een defect in mijn usb poort zit.
Intel(R) 82801DB/DBM USB 2.0 Enhanced Host Controller - 24CD
Intel(R) 82801DB/DBM USB Universal Host Controller - 24C2
Intel(R) 82801DB/DBM USB Universal Host Controller - 24C4
Intel(R) 82801DB/DBM USB Universal Host Controller - 24C7
USB-hoofdhub
USB-hoofdhub
USB-hoofdhub
USB-hoofdhub
Mijn vraag nu, is dit probleem inderdaad hardware matig, kan ik dit ergens testen?
En wat kan ik doen om dit op te lossen?
- Reparatie, wat zijn de kosten ongeveer?
- PCMCIA USB kaart?
- Externe USB hub?
Alvast bedankt
m'n laptop herkent geen apparaten. verschillende usb 1 en 2 stickjes geprobeerd, en ook een optische muis. - volgens windows apparaat beheer werkt alles correct,
maar bij de usbsticks/muis branden er geen lampjes, dus is vermoed dat er een defect in mijn usb poort zit.
Intel(R) 82801DB/DBM USB 2.0 Enhanced Host Controller - 24CD
Intel(R) 82801DB/DBM USB Universal Host Controller - 24C2
Intel(R) 82801DB/DBM USB Universal Host Controller - 24C4
Intel(R) 82801DB/DBM USB Universal Host Controller - 24C7
USB-hoofdhub
USB-hoofdhub
USB-hoofdhub
USB-hoofdhub
Mijn vraag nu, is dit probleem inderdaad hardware matig, kan ik dit ergens testen?
En wat kan ik doen om dit op te lossen?
- Reparatie, wat zijn de kosten ongeveer?
- PCMCIA USB kaart?
- Externe USB hub?
Alvast bedankt