Model Lowepro tasje voor Canon A550

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Ardiendo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01-2023
Ik heb snel (te snel?) een Lowepro tasje voor mijn Canon A550 gekocht, namelijk de Rezo 20. De verkoper zei dat ik 'em niet te groot moest kopen en in dit model tas lijkt ie te passen. In de winkel hebben we het snel even gepast aan de hand van een A560. Alleen nu lees ik dat de binnenafmetingen van het tasje 7,5 x 3 x 10,5 cm zijn terwijl ik nu op de Canon website zie dat de afmetingen van de Canon (met het bredere batterij gedeelte) 4,5 cm is en dus bij verre niet die 3.

Doordat het tasje vervormbaar is en de camera qua andere maten binnen te perken blijft heeft het gepast en eerlijk is eerlijk het lijkt ook te passen, maar de twijfel slaat toe. Vooral wanneer ik er wellicht ook een extra paar batterijen bij wil doen. Is er een model tas van Lowepro wat ik eigenlijk had moeten pakken in plaats van de Rezo 20? Iemand die een A560 of een dergelijk type heeft met gelijkwaardige afmetingen?

[ Voor 4% gewijzigd door Ardiendo op 25-03-2007 14:20 ]

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:57

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

allereerst is er een apart tassen topic, daar kun je het beter in vragen. Ten tweede, lowepro heeft vast een website, als je een tasje zoekt kun je natuurlijk ook zelf even kijken. je weet de afmetingen al die je hebben moet. Kortom, heb je ons toch niet zo voor nodig?

[ Voor 10% gewijzigd door Nomad op 25-03-2007 14:32 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

waarom koop je niet het orgine tasje van Canon? Past perfect om deze camera (ik heb hem voor de A530) dat is de DCC 80. kost ong. 25,-

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

Het maakt qua kwaliteit denk ik niet echt uit of je voor de originele Canon tas of voor een Lowepro alternatief gaat. Lowepro staat gewoon goed bekend. Wat altijd meegenomen is: ruimte. Je tasje (zeker voor compacts) is snel te klein als je nog eens wat accessoires mee wilt nemen (accu's, geheugenkaartjes, usb kabel).

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie de punten van nomad85 voor de redenen waarom deze dicht gaat :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.