Ik heb snel (te snel?) een Lowepro tasje voor mijn Canon A550 gekocht, namelijk de Rezo 20. De verkoper zei dat ik 'em niet te groot moest kopen en in dit model tas lijkt ie te passen. In de winkel hebben we het snel even gepast aan de hand van een A560. Alleen nu lees ik dat de binnenafmetingen van het tasje 7,5 x 3 x 10,5 cm zijn terwijl ik nu op de Canon website zie dat de afmetingen van de Canon (met het bredere batterij gedeelte) 4,5 cm is en dus bij verre niet die 3.
Doordat het tasje vervormbaar is en de camera qua andere maten binnen te perken blijft heeft het gepast en eerlijk is eerlijk het lijkt ook te passen, maar de twijfel slaat toe. Vooral wanneer ik er wellicht ook een extra paar batterijen bij wil doen. Is er een model tas van Lowepro wat ik eigenlijk had moeten pakken in plaats van de Rezo 20? Iemand die een A560 of een dergelijk type heeft met gelijkwaardige afmetingen?
Doordat het tasje vervormbaar is en de camera qua andere maten binnen te perken blijft heeft het gepast en eerlijk is eerlijk het lijkt ook te passen, maar de twijfel slaat toe. Vooral wanneer ik er wellicht ook een extra paar batterijen bij wil doen. Is er een model tas van Lowepro wat ik eigenlijk had moeten pakken in plaats van de Rezo 20? Iemand die een A560 of een dergelijk type heeft met gelijkwaardige afmetingen?
[ Voor 4% gewijzigd door Ardiendo op 25-03-2007 14:20 ]