[XP] inlog probleem bij meerdere users

Pagina: 1
Acties:

• roomkaas1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-05-2017

roomkaas1

smeer je weg

Topicstarter
Situatie: In XP 3 accounts, 2 limited en 1 admin. Alleen op de admin account zit een wachtwoord. Windows (Pro, ENG) is volledig up to date etc.

Probleem: wanneer ik van gebruiker verander en met een andere gebruiker wil inloggen, wordt er opeens om een wachtwoord gevraagd dat ik niet heb. Bij de Admin werkt het normale wachtwoord niet meer en de andere gebruikers zitten opeens ook met een wachtwoord. :? Enige oplossing (work-around) is dan herstarten en alles is wederom koek en ei. De momenten waarop dit gebeurt zijn vrij willekeurig, de enige voorwaarde lijkt te zijn dat er eerst iemand ingelogd moest zijn die van account wil veranderen.

Bekend probleem? Ik kon er niks over vinden op GoT... :| Gaarne hulp O+

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Het spijt me dat ik het moet vragen, maar ik neem toch aan dat je ook geprobeerd hebt om op enter te drukken zonder een wachtwoord in te typen?

Anders is het toch erg vreemd

• Basinas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-02 22:47
probeer eens om het inlogscherm te veranderen naar klasiek of naar het welkomscherm, blijft het probleem dan ook?

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Er wordt om een wachtwoord gevraagd, als je nu niks invoert bij het wachtwoord en op enter/ok drukt? Of wordt een leeg wachtwoord geweigerd en vraagt Windows daadwerkelijk om een echt wachtwoord?

[ Voor 32% gewijzigd door Motrax op 25-03-2007 17:12 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Draadloos toetsenbord/muis waarvan de batterijen een beetje leeg aan het raken zijn?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters