Toon posts:

Mogelijk?om op thuis netwerk Meekijken/Ink. Cam Uitg. Cam

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Is het mogelijk om met behulp van kleine software de usb cam op de andere computer
in mijn netwerk te bekijken en ook de cam beelden die van iemand anders af komen

Ik heb een modem daarna een netgear router opgedeeld in 3 pc's

Op Pc 2 Zit dus dan een Usb cam (sweex JA50)

En dan wil ik op mijn PC1 de beelden kunnen mee kijken

Die verzonden worden vanaf de sweex en de beelden die binnen komen in Pc2

Zeg maar een soort beveiligings beleid dat ik kan meekijken in het netwerk wat er precies gebeurd

ook zoals welke bestanden er over worden gestuurd , welke connectie tot welke pc op http sites en
dus dat ik de cam beelden kan zien

Alvast bedankt groetjes robin

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:22
Je kan met videolan voor "Open Capture Device" gaan, en daar je USB cam kiezen op pc1.

Kwestie van streaming van VLC instellen en je kan met VLC of zelfs Windows Media Player (als je het goed doet) de beelden bekijken. Desnoods zelfs via internet als je de juiste poortjes portmapt ...

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Meneer bedoelt volgens mij dat 'ie z'n complete netwerk wil sniffen op alles wat er heen en weer verzonden wordt. Dat kan niet zonder grote hoeveelheden moeite.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
Ok , en als ik ook niet bij pc2 kan komen zeg maar

kan ik dan ook ongmerkt de cam van pc2 afluisteren ,
bij voorbeeld als ik in een wireless netwerk toevoeg die geen beveiligingg heeft en ze hebben daar de cam aan dat ik dan hun inkomende en uitgaande cam beelden kan bekijken?

Robje

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nee. En als 't al kon was 't compleet illegaal.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• DrClaw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-03 14:45
gelukkig maar dat dat niet kan met die cheapo usb cams. iig niet zonder dat je software installeert. beveiliging, als het beveiliging zou zijn dan heb je gewoon de controle over die computer. Maar als het zonder medeweteen van de eigenaar van die kamer moet gebeuren dan denken mijn vieze hersenen gewoon, dat jij een vies mannetje bent.

Als het nou een IP camera geweest zou zijn zou het al een stuk makkelijker zijn. Maar dan heb je altijd nog het probleem dat zo'n camera een ledje heeft dat aan staat bij gebruik van de camera.

Verwijderd

Topicstarter
Haha neej

ik vind gewoon grappig om met de buren mee tekijken

maar er zijn wel programma;s dat je dus alle data op slaat die je gesnift hebt ,

geluid/videobeelden/foto's/bestanden met standaard extensies / dat als je dat hebt opgeslagen dat
ik dan de hele sniff data map kan omzetten tot allemaal weer normale bestanden

en dat je de cam beelden in de router opvangt en dat opslaat als een video bestandje

(Mayb een idea. als ik weet welk ip/pcnaam ik moet hebben en dat ikdan alle data die over de inkomende poort voor cam gaat, opslaat en omzet naar een videobestand.

zou dat willen en metwelk progje ?

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Stiekum afluisteren & Sweex meuk = PNS :?

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:18
Zeg maar een soort beveiligings beleid dat ik kan meekijken in het netwerk wat er precies gebeurd

ook zoals welke bestanden er over worden gestuurd , welke connectie tot welke pc op http sites en
dus dat ik de cam beelden kan zien
Rolfie roept iets over "Wet op de Privacy".

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 11:24:
Haha neej

ik vind gewoon grappig om met de buren mee tekijken
Ik denk dat jouw buren daar anders over denken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat je het beter bij de betere betaalde sexcams kan houden i.p.v. illegale dingen zoals afluisteren/bespioneren van je buren te proberen..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.