Hallo allemaal,
Ik speel de laatste tijd vaak Trackmania Nations, dit spelletje is online en vereist voor de rest geen zware PC o.i.d.
Het is heel vaak zo, dat als ik dit spel een tijdje aan het spelen ben, dat windows opnieuw reboot.
Ik heb het alleen gehad bij dit spel, nooit bij andere zware dingen zoals video encoden, extracten e.d.
Andere spellen speel ik momenteel niet, dus daar kan ik het niet op testen. Ik kan overigens wel 3DMark06/05/03 draaien zonder problemen en de scores lijken ook te kloppen.
Elke keer als ik mijn computer opnieuw opstart krijg ik in XP een foutenrapport, met het volgende resultaat:
http://wer.microsoft.com/...d6-41d8-865a-37a0c642387b
Het lijkt er dus op dat dit probleem zich voordoet door een device driver..? Is dit betrouwbaar?
En zo ja, waar zou ik dan naar moeten kijken?
Hang- en opstartproblemen heb ik doorgenomen, maar daar vond ik niks behulpzaams.
Ik heb mijn videokaart momenteel niet overgeclocked maar me processor wel @3.75GHz
Hier me specs:
- moederbord: Asus P5GD1
- processor: P4 630 3.0GHz 2MB L2 Cache (@3.75GHz)
- geheugen: 4x 512MB (=2048MB) CORSAIR XMS PC3200 C2 geheugen
- videokaart: NVIDIA GeForce 7900GTO 512MB van MSI
- hardeschijf: Maxtor Diamondmax 200GB 8MB Cache 7200RPM
- voeding: Corsair 520W Modulair
Temps zijn in orde (MB: 38, CPU: 44), 12V lijn valt wel tegen voor zo'n goede voeding
is @ 12.3V (gemeten in BIOS en met Asus Probe), wel binnen de grenzen, maar toch..
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt
bartosiej
Ik speel de laatste tijd vaak Trackmania Nations, dit spelletje is online en vereist voor de rest geen zware PC o.i.d.
Het is heel vaak zo, dat als ik dit spel een tijdje aan het spelen ben, dat windows opnieuw reboot.
Ik heb het alleen gehad bij dit spel, nooit bij andere zware dingen zoals video encoden, extracten e.d.
Andere spellen speel ik momenteel niet, dus daar kan ik het niet op testen. Ik kan overigens wel 3DMark06/05/03 draaien zonder problemen en de scores lijken ook te kloppen.
Elke keer als ik mijn computer opnieuw opstart krijg ik in XP een foutenrapport, met het volgende resultaat:
http://wer.microsoft.com/...d6-41d8-865a-37a0c642387b
Het lijkt er dus op dat dit probleem zich voordoet door een device driver..? Is dit betrouwbaar?
En zo ja, waar zou ik dan naar moeten kijken?
Hang- en opstartproblemen heb ik doorgenomen, maar daar vond ik niks behulpzaams.
Ik heb mijn videokaart momenteel niet overgeclocked maar me processor wel @3.75GHz
Hier me specs:
- moederbord: Asus P5GD1
- processor: P4 630 3.0GHz 2MB L2 Cache (@3.75GHz)
- geheugen: 4x 512MB (=2048MB) CORSAIR XMS PC3200 C2 geheugen
- videokaart: NVIDIA GeForce 7900GTO 512MB van MSI
- hardeschijf: Maxtor Diamondmax 200GB 8MB Cache 7200RPM
- voeding: Corsair 520W Modulair
Temps zijn in orde (MB: 38, CPU: 44), 12V lijn valt wel tegen voor zo'n goede voeding
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt
bartosiej