Toon posts:

Video's knippen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik zit met het volgende:

Voor de ipod video heb ik een dvd (live8) met dvd shrink op mijn pc gezet.
Nu heb ik dus de dvd volledig (1 bestand) , maar heel veel stukjes die daar in zitten boeien me niks en daarom wil ik graag bepaalde stukjes erin los hebben. Ik neem aan dat je dus de rest van de video moet knippen , maar hoe doe ik dat? Wat voor programma?

Als ik dit niet in het goeie forum heb gepost sorry daarvoor dan!

Groetjes, Laurens

Verwijderd

Topicstarter
cut scenes from dvd, dat is wat ik nodig had om te zoeken op google :D bedankt! reacties zijn trouwens nog altijd welkom

edit: ik snap het nog niet , dat vorige was alleen voor dvd's met verschillende bestanden IN de dvd , dus bijvoorbeeld episode 1, episode 2 etc. maar ik heb maar 1 bestand waar ik dus een klein stukje uit wil hebben.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 23:56 ]

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Met tmpgenc mpeg editor kun je dvd bestanden inladen, (lossless) aanpassen en weer wegschrijven.
Dit heb ik zelf net herontdekt, alleen pas ik geen dvd bestanden aan, maar mpeg bestanden van mijn tvkaart.Er zit echter ook een wizard in waarmee je dvd's kunt inlezen.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

Topicstarter
blobber schreef op zondag 25 maart 2007 @ 00:09:
Met tmpgenc mpeg editor kun je dvd bestanden inladen, (lossless) aanpassen en weer wegschrijven.
Dit heb ik zelf net herontdekt, alleen pas ik geen dvd bestanden aan, maar mpeg bestanden van mijn tvkaart.Er zit echter ook een wizard in waarmee je dvd's kunt inlezen.
Is dat ergens te downloaden?

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:23

DJ Vincento

1422055

Windows Movie Maker misschien? Zit standaard in Windows XP, en werkt heel makkelijk.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik wil je aanraden om even Het algemeen beleid #topicplaatsen te lezen. Het is de bedoeling dat je voor het openen van een topic eerst zelf op zoek gaat, en ook je resultaten te vermelden in je topic start.

Programma's om video's te knippen zijn er hondenren, met een beetje research zal er dus heus wel eentje te vinden zijn die prima werkt.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.