[PS3] Flickeringen bij afspelen in geluid?

Pagina: 1
Acties:

• BiG_G
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-01-2024

BiG_G

Master of Gods

Topicstarter
Sonic, hedgehock spel, het filmpje van die vrouw en die ontploffing etc....

Het geluid lijkt nogal te flikkeren. Ik heb boekje nu paar keer doorgelezen, maar ik kan niet inzien dat ik iets verkeerds heb ingesteld.
Tijdens het spel heeft hij het iig niet.

Iemand ook zulke ervaringen?

You can either agree with me or be wrong!

• StarscreamNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-01-2021
Ik heb het probleem ook. Het lijkt of de PS3 het niet trekt. Vergelijkbaar met een nieuwe (zware) game op een oude PC. Als het goed is kan je hem nog ruilen binnen twee weken. Het spel is tenslotte "kapot".

In game lijken de personages in de stad ook niet te praten, terwijl dat volgens mij wel de bedoeling is.

@BiG_G zou jij misschien Sonic in het onderwerp willen toevoegen, want dat trekt misschien meer mensen. Ik kan er verder trouwens niets over vinden op het net.

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Ik heb een paar keer een strottering gezien in het intro filmpje van Motorstorm. Wel steeds op dezelfde plek in 't filmpje. Viel me inderdaad direct op.
Ik heb er in-game en tijdens het kijken van een blu-ray film geen last van.

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

• StarscreamNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-01-2021
Bij mij gebeurt het alleen met Sonic. Misschien dat je daarom 6 euro terug kan krijgen van Sega :)

Verwijderd

Goede morgen,

Ik heb het probleem net als jullie alleen ervaren. Het was vreemd dat het geluid dusdanig stotterde.
Ik had de game (goede)vrijdag gekocht bij freerecordshop en wilde deze dinsdag na pasen terug brengen. Op zaterdag had ik bij mediamarkt nog een hdmi-kabel gekocht.
Na het aansluiten van deze kabel wilde ik het geluid opgaan nemen om de medewerkers indien ze moeilijk zouden doen te kunnen overtuigen met bewijs. Tot mijn verbazing was mijn probleem verholpen middels de aanschaf van een hdmi-kabel.
Dus ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

groeten,

Patrick Vleeming