Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Crosshair uitzetten in CS

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-11 20:36
Weet iemand of dit kan?? Als ik in counterstrike (per ongeluk) op de windows knop druk, en ik ga weer terug naar CS, dan is zowel het geluid weg, als mn crosshair. Maar ik vind het eigenlijk veel leuker zo zonder crosshair, als je veel in CS geoefenf hebt, maakt het niet zo heel veel uit, en het is veel uitdagender zo. Is die misschien uit te zetten, zonder het geluid kwijt te raken??

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Knappe jongen ben jij, om zonder cross te spelen. Maar goed... Zit die niet gewoon onder menu\customize\advanced?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Probeer anders 'crosshair 0' ofzo in console.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 12-11 20:36
naja, "knappe jongen" het is niet echt veel moeilijker hoor! Als je het spel veel speelt, dan kun je het vanzelf wel zonder crosshair.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik heb nooit een crosshair gehad. Zo hoort het toch ook of niet soms? 8-)

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Wat is een crosshair?? ;)
Pagina: 1