Toon posts:

Imac G5 hangs at startup

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
I've put a dvd into my dvdplayer, but my imac wasn't able to read it or something and my dvd player was still "empty" according osx. I thought a restart would help, but now my pc won't even get further than the white screen, before the apple logo appears. Does anyone know this problem? and does anyone now how to manually get the dvd out of the player?

Tnx a lot

Imac G5 20" Mac OS X (10.4.9) My third G5 in two months, going to my fourth?? Getting pretty sick of apple.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Waarom slecht engels als dit een nederlands forum is? Hoop je dat de Stevemeister himself hier af en toe langssurft?

Start eens op met de muisknop ingedrukt.

Zoef

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik te lui was hem over te schrijven in het nederlands nerd. en kan je ff alle spelfouten eruit halen? want zo slecht engels is het toch niet?

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:59:
omdat ik te lui was hem over te schrijven in het nederlands nerd. en kan je ff alle spelfouten eruit halen? want zo slecht engels is het toch niet?
Haha, anders begin je even te schelden. Teken van zwakte, weet je nog.

Heb je mijn tip geprobeerd of moet je eerst even het schuim van je mond vegen?

offtopic:
En ja, steenkolenengels is slecht engels, spelfouten of niet

Zoef

Verwijderd

Topicstarter
het feit dat jij het woord "nerd" schelden vindt vind ik nog veel zwakker. Ik vind het een teken van zwakte en onzekerheid als je denkt dat je beter bent dan een ander, waarom moet jij mij erop wijzen dat ik steenkolen engels spreek prutser. kan je nu weer rukken vavavond? neem aan dat je geen vriend(in) hebt

Off topic: nee je tip voor mn imac werkt niet.

Ps. en waar slaat dat:
- "weet je nog" op? Ben ik iets vergeten wat je me ooit hebt verteld?
- "en ja" op, in je o.t. zinnetje?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 19:44 ]

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-02 15:01

WFG

Ik denk niet dat je veel hulp hoeft te verwachten als je op zon manier te werk gaat..... :? 8)7

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:43

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Zeg dabamrak, dit forum is een Nederlands forum, de voertaal volgens het beleid Nederlands, en volgens het beleid behoor je hier normaal met elkaar om te gaan..
waarom doe je dan moeilijk op die 2 punten?
Ik neem aan dat je een serieus probleem hebt en gewoon antwoord wil op je vragen?

edit: Geregistreerd op 26 april 2005 je zou toch verwachten dat je dan beter weet inmiddels.. :|

[ Voor 47% gewijzigd door Hubert op 24-03-2007 20:04 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05-2025
ik hoor slotje..

www.maartenlangelo.nl

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dhr. dabamrak heeft ook wel weer gelijk in dat 't helemaal geen slecht engels was, afgezien van een enkele spel/typfout (know -> now).

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-02 00:38
crikey, 5 regeltjes en dan te bedonderd zijn het ffjes in het nederlands te typen? chapeau :P

• de_harde_kern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-01 08:02
Hahahahaha, volgens mij probeert die kerel gebanned te worden 8)7

Verwijderd

CyBeR schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:09:
Dhr. dabamrak heeft ook wel weer gelijk in dat 't helemaal geen slecht engels was, afgezien van een enkele spel/typfout (know -> now).
I've put a dvd into my dvdplayer, but my imac iMac wasn't able to read it or something (slechte vertaling van ofzo) and my dvd player was still "empty" according to osx. I thought a restart would help, but now my pciMac won't even get further than the white screen, before the apple logo appears. Does anyone knows this problem? aAnd does anyone know how to manually get (eject zou beter passen) the dvd out of the player?

TnxThanks a lot

ImaciMac G5 20" Mac OS X (10.4.9). My third G5 in two months, going to for my fourth?? Getting pretty sick of apple.
Zomaar een gokje

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:26:
[...]

(slechte vertaling van ofzo)

[...]

Zomaar een gokje
Niks slechts aan. Hoofdletters vallen niet echt onder spelling, 'tnx' zal ws. binnenkort wel in een woordenboek terecht komen (helaas), en toegegeven het gebrek aan 'to' had ik overheen gelezen.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Als ik mij de extra engels les die ik effe heb gevolgt donderdag omdat ik moest wachten, goed heb onthouden, krijgen he, she and it geen extra s bij bij does :P
Dus:
Does anyone know this problem?
zie.

Sorry kon het niet laten :+

edit:
Maar ik moet zeggen dat het Engels van de TS'er niet al te mooi is, het kan beter natuurlijk, maar dat doe ik zelf denk ik ook nie, dus.....

[ Voor 20% gewijzigd door ibmos2warp op 24-03-2007 20:39 ]

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-02 10:34

azteke

King

Sorry hoor, buiten het feit dat je toon de meeste mensen niet aanstaat is het hier wel de bedoeling dat je zelf initiatief toont. Wat heb je allemaal geprobeerd?

nul komma nul zeker...

http://www.google.com/sea...official&client=firefox-a

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

ibmos2warp schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 20:33:
[...]

Als ik mij de extra engels les die ik effe heb gevolgt donderdag omdat ik moest wachten, goed heb onthouden, krijgen he, she and it geen extra s bij bij does :P
Dus:

[...]
Correct.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00
Juist ja |:(

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Goed, dit topic gaat op slot wegens de minimale inzet.

Zoals je in de Registratievoorwaarden / korte FAQ (waar je mee akkoord bent gegaan) hebt kunnen lezen, verwachten we hier op GoT een hoge mate van eigen inzet. Zo wordt er verwacht dat je eerst zelf uitgebreid zoekt naar een oplossing voor je probleem en zelf dingen probeert. Mocht je er dan niet uitkomen, dan mag je een topic openen, waarin duidelijk staat wat je probleem is, wat je al geprobeerd hebt en wat het resultaat daarvan was. Dit alles zie ik niet terug in je topic start.

Voor diegene die gereageerd hebben, lees nog 'ns goed de Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics. Mocht je je ergeren aan een topic, laat het links liggen en maak een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif topic report aan.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.