Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Classloader.k trojan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na te scannen met nod32 krijg ik een melding van een virus in de sun map.
De onderstaande melding komt te voorschijn. ik kan het bestand niet opschonen met de scanner. Is er iemand die bekend is met het virus en weet hoe dit op te lossen?

melding:

C:\Documents and Settings\Roland Oudhuis\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\arr3.jar-53b20017-5fe49ec5.zip »ZIP »Beyond.class - een variant van Java/ClassLoader.K trojan

C:\Documents and Settings\Roland Oudhuis\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\arr3.jar-53b20017-5fe49ec5.zip »ZIP »Gummy.class - Java/Bytverify trojan

C:\Documents and Settings\Roland Oudhuis\Application Data\Sun\Java\Deployment\cache\javapi\v1.0\jar\arr3.jar-53b20017-5fe49ec5.zip - meerdere infiltraties - In quarantaine geplaatst

Bij voorbaat dank!

Verwijderd

Kan je de betreffende bestanden niet gewoon handmatig verwijderen?

Verwijderd

Topicstarter
Net nog even verder gezocht in de tussentijd, heb begrepen van de sun site dat je via config scherm je cache gewoon kunt legen? Dan zou het bestand dus gewoon zonder problemen verwijderd worden en zonder dat het nog nodig is op functioneel gebied van java.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:12:
Net nog even verder gezocht in de tussentijd, heb begrepen van de sun site dat je via config scherm je cache gewoon kunt legen? Dan zou het bestand dus gewoon zonder problemen verwijderd worden en zonder dat het nog nodig is op functioneel gebied van java.
Jah, die kan je gewoon legen. De cache is een tijdelijke opslag. Als je die leeg gooit gaat er niks kapot aan java.
:)

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Verwijderd

Waarom kan NOD32 het niet verwijderen?
Of heb je alleen voor scannen gekozen...?