Toon posts:

Belkin F5D7230-4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een router met de merk Belkin en type F5D7230-4. Nu probeer ik poorten te openen, en dat lukt allemaal wel, alleen ik zie geen resultaat. Ik heb duidelijk sites gevolgd zoals portforward.com en heb bepaalde poorten geopend (voor het programma eMule) en naar mijn weten ziet alles er prima uit. Ik heb alles 100% zeker ingevoerd bij Virtual Servers. Ik heb ook om raad gevraagd op de irc-channel van eMule en daar snapten ze er ook niks van want volgens de screen die ik stuurde zou alles prima moeten werken.

Nou, niet dus. Om de een of andere reden pakt de router het niet. Als ik apply changes druk, dan staat alles er wel, maar ik merk geen verschil. Ik heb nogsteeds een low ID, en bij de TCP test krijg ik telkens een 'Failed' te zien. Ik heb dit vaker gehad, want ik probeerde eens een gameserver te hosten (voor Unreal Tournament). Dit lukte ook niet, alhoewel ik toch zeker weet dat ik alle gegevens in die router had gezet.

Ik heb als firewall (en virusscan etc) Windows Live One Care, en ik heb het programma eMule toestemming gegeven bij Windows Live One Care, dus dat zou het toch niet moeten blokkeren? Overigens had ik dit probleem al voordat ik die virusscanner had, ik had hiervoor een Norton.

Weet iemand een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand? :|

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 16:47

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Plaats de screens ook eens hier?

je kunt ook de morph mod installeren ( http://emulemorph.sf.net) en dan met upnp poorten forwarden.

Overigens als je ADSL hebt zit in de MODEM ook vaak een router ingebouwd. ....

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, ik gebruik eMule nu even niet maar torrent..dat werkt wel optimaal.

Maar het is niet alleen bij eMule, maar ook gewoon als ik servers van Unreal Tournament wilt hosten ofzo..