Toon posts:

Laptoppie zonder beeldschermadapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden een laptop van iemand overgenomen. Maar het probleem is dat de laptop geen beeldschermadapter ziet. En het raarste is dat ik gewoon normaal beeld krijgt. 8)7
De laptop is een fujitsu siemens amilo-D 7820. Er zit een ATI Mobility Radeon 9000 in.
Wie heeft hierop een oplossing voor dit probleem (het liefst zonder de laptop open te schroeven en te kijken of alles wel goed aangesloten is)?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:50

-ET-

Phone Home

Hoe bedoel je geen beeldscherm apdapter ziet?

Heb je de drivers voor de Radeon 9000 al geinstalleerd?

Verwijderd

Lijkt me compleet onwaarschijnlijk wat je hier zegt maar kom...

Zet eens ergens een screenshotje neer van je apparaatlijst...

Verwijderd

Je hebt wel gewoon beeld? Wat is dan precies het probleem? :?

Verwijderd

Ik denk dat je gewoon drivers moet installeren vanaf (www.ati.com)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Dat je beeld krijgt lijkt me logisch. Je zal toch wat met je Windows install moeten kunnen doen.. Dat zijn dus gewoon standaard drivers die altijd werken op lagere resoluties en refreshrate. een soort van veilige modus om daarna de juiste driver er op te kunnen zetten. Je zult waarschijnlijk geen normale drivers kunen gebruiken van de AMD site. Je zult dus modded drivers moeten gebruiken zoals de Omega drivers of gewoon de standaard driver van fujitsu moeten halen van hun site.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de post, maar ik heb het zelf al opgelost. De agp-poort was niet geinstalleerd zodat de lappie de chip niet zag. Dus het probleem is weer opgelost. Bedankt voor jullie hulp.
8)7 8)7 8)7
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 16:51 ]

Pagina: 1