ik heb een plane en als ik daar een editable poly van maak krijg ik 25 van die stipjes die ik kan verplaatsen maar ik wil er meer maken hoe doe je dit?
add vertex
en anders een nieuwe plane maken en daar van te voren meer length segs en width segs toewijzen
en anders een nieuwe plane maken en daar van te voren meer length segs en width segs toewijzen
"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"
ik raad je toch sterk aan eens wat basic tutorials te doen
Connect, cut, tesselate, MeshSmooth. Of shiftdrag wat edges van je plane als je plane ook groter mag worden.
Kies een mooie uit.
Kies een mooie uit.
the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.
wil je nu wat interessant doen door termen op te noemen? 
in de eerste reply is het beste antwoord al gegeven
Insert vertex het beste antwoord? Vind ik niet.Schuey schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:35:
wil je nu wat interessant doen door termen op te noemen?
Je bedoelt: 'Les #1: hoe verziek ik mijn mesh' is al gegeven.
No offense, maar is het echt heel erg als ik er wat vanaf weet en dus iemand wil helpen door de opties die ik zou gebruiken, opnoem?
the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.
en anders een nieuwe plane maken en daar van te voren meer length segs en width segs toewijzenCavorka schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:53:
[...]
Insert vertex het beste antwoord? Vind ik niet.
Je bedoelt: 'Les #1: hoe verziek ik mijn mesh' is al gegeven.En met insert vertex (add vertex bestaat niet) kan je ook geen vertices op de rand van je editable poly toevoegen.
No offense, maar is het echt heel erg als ik er wat vanaf weet en dus iemand wil helpen door de opties die ik zou gebruiken, opnoem?
wel alles lezen dan. bovendien wat heeft een beginner aan al die termen?
"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"
Wat heeft hij wel aan add vertex? Wat heeft een beginner uberhaupt aan enige term...
F1 is altijd een goede hulpbron, dus als hij al die termen zou opzoeken (als hij ze niet al zou kennen) dan zou het misschien kunnen dat de topicstarter wat leert.
Het opnieuw maken van je plane is uiteraard een goede optie, daar ging ik ook niet op in. Wat is het precies het probleem van het opnoemen van de andere opties hij heeft, buiten het opnieuw maken van je plane, want ik neem toch aan dat iedereen niet telkens als hij een densere mesh nodig heeft, opnieuw begint met een primitive met meer segments...
F1 is altijd een goede hulpbron, dus als hij al die termen zou opzoeken (als hij ze niet al zou kennen) dan zou het misschien kunnen dat de topicstarter wat leert.
Het opnieuw maken van je plane is uiteraard een goede optie, daar ging ik ook niet op in. Wat is het precies het probleem van het opnoemen van de andere opties hij heeft, buiten het opnieuw maken van je plane, want ik neem toch aan dat iedereen niet telkens als hij een densere mesh nodig heeft, opnieuw begint met een primitive met meer segments...
[ Voor 46% gewijzigd door Cavorka op 27-03-2007 14:52 ]
daar ging het dus omen anders een nieuwe plane maken en daar van te voren meer length segs en width segs toewijzen
en fijn geen offence, maar komop, iemand met zo'n vraag heeft geen ene donder aan de tools die jij zou gebruiken in mijn beleving, dan snapt ie er helemaal niks meer van
True, maar als mensen het over editable poly's hebben, dan haal ik de editable poly termen uit de kast.
'Tis een Pavlov reactie...
Mja, je kan beter een editpoly modifier toevoegen dan hem te converten, dan kan je later altijd nog segmenten toevoegen, want dan kan je nog naar dat plane-venster toe...
daar heb je niks aan als je al bewerking hebt gedaan in editable poly 
dan krijg je mooie abstracte art
dan krijg je mooie abstracte art
Maar goed, met zo'n matige topicstart heeft dit topic geen recht van bestaan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()