Toon posts:

Kan dit???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal. Ik heb een klein vraagje. Ik heb nog een oude Realmagic Hollywood 98+ liggen. Daarmee kan ik mooi DVD op mijn tv afspelen. Maar eigenlijk wil ik divx filmen op mijn tv afspelen. Nu heb ik geprobeerd en het is mogelijk om met powerdvd divx filmen af te spelen op de monitor. Maar is het mogelijk om een programma zoals powerdvd divx films af te spelen op de tv?? Of misschien iets anders leuks wat ik met dat kaartje nog kan doen???

alvast bedankt.

Mclain

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
Dat kan

gewoon met windows media player

(of kan dat niet?)

www.kuiphuis.nl

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ja hoor!, ff een divX codecje downen en instaleren en mediaplayer kan ook divx afspelen...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg het neit aan het lopen onder win2000. Misschien dat 98 meer hoop geeft, maar tot nu toe nog niks.

Als iemand nog iets weet laat het me dan weten aub.

Mclain

Verwijderd

Topicstarter
Het lukt niet. De mediaspeler van windows maakt geen gebruik van de realmagic kaart, en de mediaspeler van Realmagic kan niet overweg met divx. Is het niet mogelijk om met powerdvd mijn realmgaci kaart aan te sturen, of met een ander programma eventueel???

Ik hoop dat iemand hier wat meer over weet.

Alvast bedankt,

Mclain