Ik heb een dvd met osx voor intel welke ik op mijn notebook gebruik, en ik wil OSx86 nu ook op mijn nieuwe PC installeren. Bij het booten van de cd blijft de setup echter vrij snel hangen (hij blijft een uur lang 'still waitin for root device' op het scherm printen). Waarschijnlijk komt dit omdat hij mijn HD niet ziet. Ik heb 2 raptors aan elkaar gehangen middels een intel raid0 systeem.
Bij het installeren van windows of linux kun je tijdens de setup 3rd party raid controllers loaden. Op die manier kun je ook niet-standaard HD's loaden. Is hier bij osx ook een functie voor? En waar zou ik hier drivers voor kunnen vinden? Ik heb van asus een CD'tje erbij gekregen met raid drivers en boot floppies, maar dat zijn allemaal .sys, .inf en .oem files, dus ik denk dat dit vooral voor windows is.
specs:
2x WD Raptor 36 GB, 10.000 Rpm, 16 MB, S-ATA /150:
Striping met Intel ICH8R RAID Controller.
Asus Moederbord P5B-E: Intel P965/G965 chipset.
Intel CPU Core 2 Duo E4300 1.8 GHz
Bij het installeren van windows of linux kun je tijdens de setup 3rd party raid controllers loaden. Op die manier kun je ook niet-standaard HD's loaden. Is hier bij osx ook een functie voor? En waar zou ik hier drivers voor kunnen vinden? Ik heb van asus een CD'tje erbij gekregen met raid drivers en boot floppies, maar dat zijn allemaal .sys, .inf en .oem files, dus ik denk dat dit vooral voor windows is.
specs:
2x WD Raptor 36 GB, 10.000 Rpm, 16 MB, S-ATA /150:
Striping met Intel ICH8R RAID Controller.
Asus Moederbord P5B-E: Intel P965/G965 chipset.
Intel CPU Core 2 Duo E4300 1.8 GHz
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 15:23 ]