...staat morgen op je rekening. Lekker snel. En nu maar wachten op dat mannetje met dat rare rooie pakje...Op dinsdag 13 februari 2001 18:29 schreef masterj het volgende:
Okay op velen verzoek! :
Begin maar met storten!!!
De helft of het hele bedrag..
Blijfbaar vinden jullie het zow beter!
dus wie de helf van het totaal bedrag niet op mijn bankrekeing heeft gestort of ik heb nog niets in envallope gekregen ...krijg de bestelling nog niet....
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Verwijderd
Wel dat een groot aantal mensen nog niet heeft betaald!
intotaal hebben er 4 betaald! dus ik wacht nog op 11 mensen! zoals eerder gemeld, Er gaat dus niets de deur uit hier voordat de helf/ hele bedrag betaald is!!!
dussss......wij wachten af!
Verwijderd
Maar een vraagje.
Als ik met de Rabobank wil overschrijven. Heb ik zo een leuk boekje met blaadjes. Waar moet ik die blaadjes indoen??
Net zoals bij de postbank een envelop of moet je die inleveren??
Of kan ik ook gewoon bij de Rabobank zeggen ik wil daar en daar geld storten. Is dat mogelijk?? Want dat is het makkelijkst.
Verwijderd
Verwijderd
thats it!!
Ik stuur wel een bevestiging (als ik er aan denk) en wat het restant bedrag is!
Verwijderd
Want Maandag kan ik niet. Ben ik niet optijd terug van school
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
Word vanavocht nog aan gewerkt.
Heb je alles al binnen?
En nee, het is nog niet binne, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen..
Verwijderd
Verwijderd
Hij had voor intotaal iets van 1200 dollar.Op woensdag 21 februari 2001 08:41 schreef Hiro Shima het volgende:
heb dit weekend maar besteld, krijg het een dezer dagen binnen, was voor $150 dat wou ik je niet aandoen:)
Dus het hat gemogen hoor.
Ik weet van eentje dat hij ook rond de 150 dollar had
Verwijderd
en iedereen heeft een deel of alles betaald op de volgende personen na
H.P. Visser
Ivan Estrada
voor de rest dus iedereen....
ik hou jullie op de hoogte!
Tis alleen bale dat ik vrijdag op vakantie ga... moet dusnog ff wachten voordat ik het spul kan gaan inbouwen
Kan eigenlijk nie w8ten.. misschien cancel ik m'n vakantie wel.. hehe
MasterJ nog niets gehad van Caseetc????
Verwijderd
Maar we wachten af..............
Verwijderd
Verwijderd
maar :
heb net ff met cole gebabbeld...(gast van case etc) en die zegt dat het zow groote bestelling was dat ie op een best wel vage manier moest verstuurt worden en dat het daardoor langer ging duuren.... up to a month :((
Ik zei dus exact hetzelfde over ICQ..Op zaterdag 24 februari 2001 15:45 schreef trictrac het volgende:
Damn.. Nou.. ff geduld nog maar dan....
Maar goed, ik heb er niet echt haast bij..
Verwijderd
WATTT??Op zaterdag 24 februari 2001 15:37 schreef masterj het volgende:
up to a month
Het is toch niet wat ik denk he. Ze bedoelen zeker dat ze het in een mand versturen.
Of is het echt maand???
Verwijderd
Op zaterdag 24 februari 2001 17:12 schreef jordyb het volgende:
Het is toch niet wat ik denk he. Ze bedoelen zeker dat ze het in een mand versturen.
Dan zie'k wel weer verder of 't er al is enzo
Verwijderd
dat houd in dat het een maand KAN duren....hoeft dus niet....en ach...scheelt 30 cent ofzow....
Na rose e cient spin
Verwijderd
it was a lot of stuff, we had to ship it parcel post...parcel post can take quite a while...
up to a month
toen ik zei van op de nota stond 4-7 days :
yeah, that's what USPS rates it at...but it rarely is 4-7 days
Verwijderd
Het was meer zoiets van omhoog met dit topicOp maandag 26 februari 2001 12:26 schreef masterj het volgende:
en kan het langer duren dus
Verwijderd
Ik hoop dat het deze week komt. WAnt dan ben ik er niet. En dan zitten mijn ouders 1 week te kijken naar een pakje.
Ik krijg nog 3 pakjes binnen deze week.
HAHAHA ff mijn ouders pesten!!
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Ik was al een tijd op zoek naar 't spul wat ik besteld heb maar aangezien ik geen creditcard heb... dus .. ik kan nog wel ff w8ten
kreeg vandaag ook een paketje binne dat samen 23kg zou wegen nl.Op vrijdag 02 maart 2001 15:05 schreef jordyb het volgende:
Is er al iets?
Ik hoop dat het deze week komt. WAnt dan ben ik er niet. En dan zitten mijn ouders 1 week te kijken naar een pakje.
Ik krijg nog 3 pakjes binnen deze week.
HAHAHA ff mijn ouders pesten!!
240 philips premium 74min
1 80min spindel
7 90min cdr platinum
4 cdrw die op 10 speed te branden zijn >:)>:)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
HEt duur wel heel erg lang vind ik....
Ik ga bijna denken dat ik opgelicht ben ?!
Verwijderd
SORRY MENSEN!! ik ben de laatste tijd niet veel thuis (er is wel iemand thuis dus wees niet ongerust
Als we een beetje reken zou het max tot eind volgende week moogen duren.....
en volgens mij, als je iets niet krijgt maar wel hebt betaald dan kun je je geld terug krijgen.......maar dat zien we dan wel!
greetz, Jeroen a.k.a Master J
Verwijderd
vandaar.....
Ennuh... omhoog maar weer!
...en dat doe ik nu weer...Op vrijdag 09 maart 2001 09:28 schreef Demoniac het volgende:
^^^
^^^
Verwijderd
...en dat doe ik nu weer...Op zaterdag 10 maart 2001 09:48 schreef Demoniac het volgende:
[..]
...en dat doe ik nu weer...
^^^
^^^
^^^Op zaterdag 10 maart 2001 22:43 schreef jordyb het volgende:
[..]
...en dat doe ik nu weer...
^^^
Hey jordy, zullen we het om en om doen?
Verwijderd
^^^^Op zondag 11 maart 2001 23:10 schreef Demoniac het volgende:
[..]
^^^
Hey jordy, zullen we het om en om doen?
Is goed hoor
Btw MJ kan nu niet reageren, omdat hij op de bahama's zit van ons geld
Verwijderd
De beetje oplettende figuren (ik zal geen namen noemen JordyB
maar ik vind het een beetje zinloos om elke dag ff wat te posten van " nee er is nog niets binnen, maar cole zit er nu wel achter aan" dus......vandaar.....
okay?!?!?! okay !!!
sorry luitjes er is nog niet binnnen....we wachten dus tot eind volgende week en dan ga ik het geld terug halen!
jammer voor cole dat ie 1200 gulden aan handel kwijt is geraakt maar goed dat boeit mij niet zow....ik ga niet betalen voor iets dat ik niet krijg! en daar is iedereen het vast mee eens!
ik heb ongeveer een maand geleden ook wat besteld bij 'm, eergisteren pas bezorgd gekregen en het blijkt dat het op 1 maart al in nederland was getuige de stempel, bijbehorende brief en btw aanslag van de douane
Nu was het ook niet echt weinig maar ik denk dat dat pakket van jullie nog 3x groter is...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Ja is al lang bij hem de deur uit.Op Thursday 15 March 2001 21:40 schreef Ener-G het volgende:
heppie cole al gemailt of het de deur uit is bij hem?
Ik weet dat ik zeik.
Maar ik heb heel veel geduld. Maar als ik het opgeef wordt ik pistoff.
Daarom.
Want ik had mooie fanschroeven besteld.
En bij 2cooltek (ander topic) had ik een maand later ofzo fingerguards besteld.
Dus dan heb ik nog niks aan die schroeven.
Daarom.
Maar ik zal weer wat geduld opbrengen.
Verwijderd
Dus vol verwachting doosje open gemaakt bleek de helft te ontbreken
maar wat heen en weer gemaild met caseetc en uiteindelijk krijg ik toch nog alles (het zou ook niet gekker moeten worden.
Verwijderd
Zou ik toch wel willen weten of jullie je spulletjus al hebben of niet?
Een goed of een slecht einde?
Damn het leek goede tijden slechte tijden wel.:r
Zal ik het uitprinten voor me moeder?
CraXoR
Verwijderd
Maar goed volgende week vrijdag als ik dan niets heb ga ik het geld terug halen! Cole is hier al van op de hoogte....tis jammer voor hem dat ie die handel kwijt is maar ja....
dussss...
dom van um naja boeie ikke heb niks besteld
sterkte ermee
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
IDDOp Saturday 17 March 2001 15:40 schreef masterj het volgende:
Blij dat het nog ergens goed voor is!
Maar goed volgende week vrijdag als ik dan niets heb ga ik het geld terug halen! Cole is hier al van op de hoogte....tis jammer voor hem dat ie die handel kwijt is maar ja....
dussss...
Mjah als ie het op heeft gestuurd...
Verwijderd
laten we stemmen!
Verwijderd
We betalen meer voor een snellere levering.
En dan duurt het VEEEEEL langer.
Verwijderd
maar goed laten we eerst maar eens zien dat we het spul krijgen....
Als het niet snel komt hoeft het eigenlijk niet meer zo erg. Ik had nog beter naar de states kunnen vliegen en het ophalen bij die gozer. Dan betaal je ook veel, maar heb je een hele SNELLE methode!
Verwijderd
goed mensen die een aandeel hebben in de bestelling stuur mij ff een mailtje met hoe lang je nog wilt wachten.. (NIET LANG) en dan meeste stemmen gelden.... dan halen we het geld terug...
e-mail = masterj@euronet.nl
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik sluit me aan bij jordy...Op dinsdag 20 maart 2001 16:46 schreef jordyb het volgende:
Uiterlijk Zaterdag voor mij
Want dan is mooi de week rond.
Dit topic is gesloten.
![]()