Ik heb in een database een form gemaakt met daarin een list waarin alle items uit de database in staan. Als je op het item klikt zouden de bijhorende velden ingevuld moeten worden.
Simpel enough, met zo'n list wizard. Echter als ik de form start krijg ik deze error als ik op een item in de list klik

In de database heb ik data type "attachment" opgenomen (dus geen OLE object) waarin een image staat... ik neem aan dat dit het probleem veroorzaakt... iemand die een oplossing weet. Ik kom er niet uit
Simpel enough, met zo'n list wizard. Echter als ik de form start krijg ik deze error als ik op een item in de list klik
En als ik op OK klik:A problem accurred while Microsoft Office Access was communicating with the OLE server or ActiveX Control.
Close the OLE server and restart it outside of Microsoft Office Access. Then try the original operation agin in Microsoft Office Access

In de database heb ik data type "attachment" opgenomen (dus geen OLE object) waarin een image staat... ik neem aan dat dit het probleem veroorzaakt... iemand die een oplossing weet. Ik kom er niet uit