Ik heb een nieuwe pc in elkaar gezet, maar ik krijg bij het joinen van Teamspeak een error die ik nooit eerder gezien heb, (de error komt van Windows zelf, niet van teamspeak).
De fout:
Bandbreedte van USB-Controller overschreden
De controller heeft onvoldoende bandbreedte beschikbaar voor Samengestelt USB-apparaat.
(Er zit een usb headset op de pc aangesloten)
Het moederboord is een Asus M2N,
Met de vorige pc was dit probleem niet, en ik heb echt geen idee wat het probeem kan zijn,
ik kwam op google uit op problemen tussen de onboard audio, en usb headsets?, maar met een Audigy erin, en de onboard disabled komt de error ook,
Ik heb ook al met minimale usb belasting gewerkt, (alleen de headset), maar maakt ook niet uit.
Dus als iemand suggesties heeft,
De fout:
Bandbreedte van USB-Controller overschreden
De controller heeft onvoldoende bandbreedte beschikbaar voor Samengestelt USB-apparaat.
(Er zit een usb headset op de pc aangesloten)
Het moederboord is een Asus M2N,
Met de vorige pc was dit probleem niet, en ik heb echt geen idee wat het probeem kan zijn,
ik kwam op google uit op problemen tussen de onboard audio, en usb headsets?, maar met een Audigy erin, en de onboard disabled komt de error ook,
Ik heb ook al met minimale usb belasting gewerkt, (alleen de headset), maar maakt ook niet uit.
Dus als iemand suggesties heeft,