Toon posts:

audio switcher

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op internet al gezocht maar deze aparaatjes zijn een beetje duur dus dacht ik laat ik er zelf is een maken.

ik wil graag een audio switcher maken hij moet met een of meerdere schakelaars van 4 ingangen naar 1 output kunne versturen dus de ene keer moet me ipod naar de output en dan druk ik op de schakelaar en dan moet de muziek machine naar de output enz enz . ik hoop dat jullie er zo iets aan hebben

Verwijderd

Ga naar de dichtstbijzijnde kringloopwinkel, koop daar een simpele versterker met 4 inputs en een tape monitor uitgang voor een tientje, en 't werkt! ;)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zie toch echt dergelijke apparaatjes voor 1 a 2 tientjes in de winkel liggen? Of heb ik een andere definitie van 'beetje duur'?

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
ja het is niet echt duur maar veel leuker om het zelf te maken

• DJ Vincento
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:56

DJ Vincento

1422055

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 14:19:
ja het is niet echt duur maar veel leuker om het zelf te maken
Ja, inderdaad, en dan net zoveel ingangen maken als je wilt. Stuk of 20 ofzo :Y) , je weet maar nooit he. Misschien nog een leuke vu-meter erin bouwen. Lijkt ook nog intressant ook, als je er even een mooi schakel kastje hebt staan.

Maar die voorgebakken switches zijn toch niet zo duur? Ik vind 20 euro voor een met 4 ingangen heel goed te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door DJ Vincento op 24-03-2007 19:57 ]

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

je bent inderdaad aan materiaal kosten meer kwijt wil je het goed doen. Je hebt dubbelpolig schakelaar nodig en eigenlijk een ingangskeuze draaischakelaar op input reeks die elkaar opheft. dan nog een kastje en bedrading. Wellicht leuk om te maken maar toch

Verwijderd

Topicstarter
ja dan maar is een keer er een kopen
Pagina: 1