Geschikt high end systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• hjb012
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-01 15:06
Hallo,

Ik ben van plan om begin april 2007 (vanwege aangekondigde prijsverlagingen) bij Alternate het volgende systeem aan te schaffen:

(klik op de link voor een groter plaatje ;) )

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y34/hjb012/PCscreenshot.jpg

Wat vinden jullie van deze componenten?

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie reacties. _/-\o_

Mvg,
HJ

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je beter eerst die vraag aan jezelf kunt stellen. Wat vind jij van deze componenten? Het is jou pc, dus moet jij het ook met de gekozen onderdelen eens zijn.
Verder zie ik geen specifieke eisen, budget, twijfels, dus ik durf hier ook niks over te zeggen.

Verwijderd

Aan die raptor te zien moet het een gamepc worden en dan zeg ik prima systeem. Ik zou zelf alleen een p5b erin douwen scheelt toch weer een tientje of 8 en die geluidskaart kun je ook wel achterwegen laten, scheelt ook weer! Het nut van de zalman zie ik ook niet helemaal overgens (persoonlijk zou ik dat hele raptor gebeuren schrappen scheelt hoop geld voor weinig extra performance). Verders is de x1950xt een prima keuzen imo want die is ruimschoots het snelste in zijn klasse en tegen de tijd dat dx10 gemeengoed is (over ca anderhalf jaar) is de 8800 serie hopeloos en kun je eens gaan kijken voor een echte dx10 kaart (nofi nvidea lovers).

Edit: En oja, alternate is een k*t zaak (klantenservice wat is dat) beter bestellen bij azerty bijvoorbeeld!!!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2007 12:12 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

hjb012, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

[ Voor 70% gewijzigd door Turkish op 24-03-2007 12:13 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.