DVD brander error

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11-2025
hi
ik wou net een dvd branden maar ik krijg volgende foutmelding.
device error de time-outpriode van de semafoor is verlopen.
kan iemand mij helpen aub.
ik heb windows xp

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09-2025

Raphaelo

boeiend!!

vreemd, die foutmelding hoort eigenlijk bij een netwerkprobleem. heb je nog wat meer informatie? Met welk programma krijg je de foutmelding? en gebeurt het vaker? etc...

p.s. volgende keer even kijken in welk topic je het plaatst.

[ Voor 18% gewijzigd door Raphaelo op 24-03-2007 11:43 ]

originele signatures zijn top!

• kardox
eerst wou ik met nero branden , maar het lukt gewoon niet, terwijl paar dagen geleden heb ik voor laast een dvd gebrand. daarna heb ik met DVD decrypter geprobeerd en daar kreeg ik pas die foutmelding eenmalig. het is eerste keer dat zo iets gebeurd. het is heel vreemd.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:05
Heeft dat volgens jou dan met de videokaart of monitor te maken, of heb je het topic gewoon verkeerd geplaatst. :?

Ik zal je een beetje op weg proberen te helpen door de engelse foutmelding te geven: "semaphore timeout period has expired". Als je hier op googlet, zie je dat hier al best veel over geschreven is (ook al hebben niet alle meldingen met brandsoftware te maken).

Dus kijk eerst eens of daar iets nuttigs staat. Succes :)

• kardox
hier heb ik nie zoveel aan, het gaat om mijn dvd brander en niet om netwerkkaart. heb gezocht op google maar kan niks vindne.

[ Voor 21% gewijzigd door kardox op 24-03-2007 12:30 ]

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Ben je net wakker? :+

Nero opnieuw installeren?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:05
kardox schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:29:
hier heb ik nie zoveel aan, het gaat om mijn dvd brander en niet om netwerkkaart. heb gezocht op google maar kan niks vindne.
Heb je serieus op mijn google-link geklikt :? En dan de 2e echte link (van cd-freaks), en in die thread weer de sublink. Dat gaat toch ook over dvd decrypter :? Verder kan ik aan de summiere informatie die je geeft niet echt goed inschatten hoe relevant het is voor jouw probleem, maar er zijn echt wel meldingen te vinden die niet over netwerkproblemen gaan.

• kardox
denk nie dat aan software ligt, want heb ook met dvd decrypter geprobeert maar het lukt nie ,

[ Voor 17% gewijzigd door kardox op 24-03-2007 12:44 ]

• kardox
sewer schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 12:39:
[...]

Heb je serieus op mijn google-link geklikt :? En dan de 2e echte link (van cd-freaks), en in die thread weer de sublink. Dat gaat toch ook over dvd decrypter :? Verder kan ik aan de summiere informatie die je geeft niet echt goed inschatten hoe relevant het is voor jouw probleem, maar er zijn echt wel meldingen te vinden die niet over netwerkproblemen gaan.
die error was eenmalig , en alleen bij dvd decrypter , maar nou krijg ik gewoon helemaal geen error's en hij wilt ook gewoon nie branden. nogmaals denk nie dat aan software ligt

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Als jij er van overtuigd bent dat het geen software is, is het dus hardware. Dus is je brander stuk. Ja, ik weet het kort door de bocht, maar als jij elke suggestie die hier gedaan word niet probeerd of leest dan zul je het zelf vast wel het beste weten.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• kardox
jongejonge jonge, hij is stuk :( heb op andere laoptop geprobeerd maar doet nie ,.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 11:21

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik mis echt totaal je eigen inzet.
Wat heb je nu al zelf geprobeerd? Software al geherinstalleerd?
Op deze manier schiet het niet op en ook zit je nog eens in het verkeerde subforum.

Om het voortaan beter te doen, neem het Algemeen Beleid eens door!

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.