Ik heb sinds een paar dagen een nieuw high-end game systeem draaien. Ik had in eerste instantie een 8800GTX van MSI, maar kreeg in veel games waaronder battlefield 2 erg lelijke schaduwen, net alsof ze geen anti-aliasing hebben en in een erg lage resolutie staan, ook in 3dmark05 flikkeren de schaduwen en in company of heroes precies eender, en zo kan ik er nog wel wat opnoemen. Na veel geklooi met drivers ben ik terug gegaan naar de dealer en deze hebben hem omgeruild voor een ASUS EN8800GTX, maarja nog steeds het zelfde probleem.
Wie heeft dit probleem ook en weet wellicht een oplossing of een uitleg van het probleem,
Ik draai Vista home pre. 32bits, heb een 700watt voeding en een core 2 duo e6600 en heb ook voldoende koeling in het systeem. Ook verschilllende drivers oud/nieuw hebben geen effect.
Wie heeft dit probleem ook en weet wellicht een oplossing of een uitleg van het probleem,
Ik draai Vista home pre. 32bits, heb een 700watt voeding en een core 2 duo e6600 en heb ook voldoende koeling in het systeem. Ook verschilllende drivers oud/nieuw hebben geen effect.