Toon posts:

Gratis sateliet TV via web, inclusieg HDTV?

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Iemand bekend met deze site?
Ze claimen zelfs HDTV te hebben....
Spam?

http://www.undergroundsatellite.com/

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Lijkt me dat het "too perfect to be true" is. Ze hebben ook een gmail emailadres, is ook niet echt normaal als je een goed product heb. Zorg dan in ieder geval voor een @undergroundsatellite.com adres. :/

Ziet er ook te schreeuwerig uit. En je moet 67 dollar betalen om het te downloaden... Zal wel zo'n P2P tv kanalen programma zijn...

@TS: Die 67 dollar staat ook helemaal onderaan de downloadpagina.

[ Voor 33% gewijzigd door hereweare67893 op 24-03-2007 10:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even mijn e-mail ingevuld.. en raad eens... nu willen ze plots een eenmalig bedrag van: 67 dollar... :(

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-02 12:23

Shuriken

Life is all about priorities

Ziet er uit als een P2P Tv applicatie. Zoals er zoveel zijn (TVAnt e.d.)

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-02 08:56
Ten eerste is het geen satelliet televisie, je kijkt gewoon via internet via een of ander dom programma waarvan er al heel veel zijn (wél gratis) en is het geen HDTV.

Ten tweede komt die site niet echt betrouwbaar over, pagina's getiteld untitled zeggen mij al genoeg...daarnaast hebben ze het over "just revealed software" en wordt er erg dubbelzinnig geschreven.

En ten derde kost het je $67 :)

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 15:29

markvt

Peppi Cola

site is ook nog eens een standaard templatemonster site, ik zou hem gewoon overslaan..

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:13

The Zep Man

🏴‍☠️

Eén blik op de whois en je weet genoeg. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

HDTV trekt nogal wat bandbreedte. Het lijkt mij dat je toch een redelijke verbinding moet hebben om dat te kunnen draaien. En ik heb nogal de twijfels over de kwaliteit, streaming video wordt over het algemeen flink gecomprimeerd, dus wat er van over blijft... geen idee.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:30

CyBeRSPiN

sinds 2001

Terw_Dan schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 11:05:
HDTV trekt nogal wat bandbreedte. Het lijkt mij dat je toch een redelijke verbinding moet hebben om dat te kunnen draaien. En ik heb nogal de twijfels over de kwaliteit, streaming video wordt over het algemeen flink gecomprimeerd, dus wat er van over blijft... geen idee.
Idd, denk dat je zelfs aan ADSL2+ niet genoeg hebt, full HD (zonder extra MPEG4 compressie) is toch wel meer dan 20 Mbps lijkt me..
Pagina: 1