Toon posts:

[Word] Verborgen achtergrond verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eens een paar achtergronden in een Worddocument geprobeerd die ik vervolgens weer heb verwijderd. Maar blijkbaar slaat wordt deze eerder gebruikte afbeeldingen ook 'na' verwijderen toch ergens in het document op. Het document wat ik nu heb zou hooghuit een tig Kb mogen zijn maar is ondertussen 8,1 MB.

Iemand enig idee waar deze 'spook' afbeeldingen kunnen worden verwijderd?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21

Reptile209

- gers -

Probeer eens om de tekst te kopieeren en te plakken naar een nieuw, leeg document. Soms helpt dat :).

Zo scherp als een voetbal!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Of anders gewoon eens tussendoor opslaan als rtf...

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 10:08:
Probeer eens om de tekst te kopieeren en te plakken naar een nieuw, leeg document. Soms helpt dat :).
gouden tip, van 9,6MB naar 455 Kb

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Jup, word/office is niet zo super efficient met afbeeldingen :P Misschien helpt de functie afbeeldingen comprimeren ook in de toekomst.

[ Voor 36% gewijzigd door sanfranjake op 25-03-2007 22:34 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21

Reptile209

- gers -

sanfranjake schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:33:
Jup, word/office is niet zo super efficient met afbeeldingen :P Misschien helpt de functie afbeeldingen comprimeren ook in de toekomst.
Volgens mij (maar nooit getest) werkt dat alleen maar op afbeeldingen die nog "zichtbaar" in je document staan. Ik heb zo'n vermoeden dat als je een plaatje uit word wegdondert, het bestand niet gecomprimeerd wordt zodat het lijkt alsof het plaatje nog ruimte inneemt. Met een copy-paste gooi je alles in een nieuw bestand, waardoor je die loze ruimte kwijt bent.
Misschien kan de TS met zijn originele bestand even kijken wat er met de plaatjes-comprimeer-functie gebeurt :).

Zo scherp als een voetbal!

Pagina: 1