Ik heb een groot probleem. Ik heb een dual boot XP & Vista en alles werkte prima (2 partities). Alleen toen had ik per ongeluk de partitie met Vista op 'active' gezet, zodat er vanaf deze partitie geboot wordt. Maar blijkbaar werkt dat niet want ik krijg nu een error bij het booten. Ik wil dus weer de XP partitie active maken, maar dat valt erg tegen.
Het probleem is dat ik een RAID0 (intel) HD configuratie, en geen floppy drive heb. Ik kan dus geen bootfloppy maken met fdisk. Ik heb gparted geprobeerd, maar deze ondersteunt dus geen raid, dus die ziet mn partities niet eens. Ik heb winternals geprobeerd en deze geeft een BSOD nog voordat het is opgestart. Ik heb ook nog mijn kubuntu cd proberen te gebruiken, maar parted heeft de error 'no space outside disk' of iets dergelijks, dus ik neem aan dat ook deze de raid configuratie niet snapt.
Ik begin een beetje in paniek te raken
Weet iemand een manier om te booten vanaf een cd, welke raid0 ondersteunt, en waarmee ik partities active kan maken? Bedankt!
Het probleem is dat ik een RAID0 (intel) HD configuratie, en geen floppy drive heb. Ik kan dus geen bootfloppy maken met fdisk. Ik heb gparted geprobeerd, maar deze ondersteunt dus geen raid, dus die ziet mn partities niet eens. Ik heb winternals geprobeerd en deze geeft een BSOD nog voordat het is opgestart. Ik heb ook nog mijn kubuntu cd proberen te gebruiken, maar parted heeft de error 'no space outside disk' of iets dergelijks, dus ik neem aan dat ook deze de raid configuratie niet snapt.
Ik begin een beetje in paniek te raken