Toon posts:

Pioneer Plasma HD probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 507 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wij hebben een Pioneer Plasma TV. Deze TV is HD-Ready en heeft een HDMI aansluiting in een kastje naast de TV. Maar nu mijn probleem. Ik wil mijn nieuwe Sony PlayStation 3 erop aansluiten met HDMI-kabel. Dat heb ik gedaan, maar nu lees ik in het boekje van Pioneer dat je de HD instelling eerst moet selecteren via Home Menu - Opties - HD aan. (iets in die zin) Maar als ik naar Home Menu ga en dan richting Opties, dan kan ik de HD optie niet eens selecteren! Weet iemand hoe ik dit wel kan doen, en zo genieten van HD?

Bedankt!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ook niet als je je PS3 eerst gewoon aanzet? Mijn Samsung TV geeft bijv. ook pas HDMI aan als ik mijn daarop aangesloten DVD speler aanzet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat nog niet geprobeerd. Zal ik snel doen! Bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd en het lukt nog steeds niet! Het zegt van: Dez einstelling kan niet worden aangepast. Iets in die zin. Iemand nog een idee?

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-02 09:19

Arx

Two Thoughts Ahead!

Klinkt als of je de verkeerde input hebt geselecteerd. Ik heb zelf de 427 en jij hebt denk ik de 436. Input 4 wijst naar mijn eerste HDMI poort. Als ik wil dat die instellingen geenabled zijn moet ik eerst voor zorgen dat de juiste input is geselecteerd.
Zorg er ook voor dat je PS3 ook gebruik maakt van de HDMI uitgang. Mijn PS3 zij "HDMI gedetecteerd" toen ik hem heb aangesloten, maar ik zou me kunnen voorstellen als je eenmaal SCART hebt gekozen dat hij op SCART blijft staan.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Verwijderd

Topicstarter
Okey, maar ik heb 'm nog niet met Scart in mijn HDTV gedaan, dat ga ik straks even proberen. Kijken of hij 'm detecteert. Maar hoe kan ik dan zorgen dat die juiste input is geselecteerd?

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-02 09:19

Arx

Two Thoughts Ahead!

Afstandsbediening.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Verwijderd

ik heb ook een pionier plasma, als ik de ps3 aansluit op hdmi ingang 3 en ik zet hem daarop en dan menu kan ik alles selecteren voor die ingang

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde probleem.
(Ook de pioneer plasma, HD Ready, PS3 met HDMI kabel)

Ik vroeg mij af het probleem opgelost is??
En zoja Hoe??

Want heb net een ps3 gekocht, en zou graag weten hoe ik deze aan de praat krijg.

Gr Marthijn
Pagina: 1